וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה שואו מאסט גו און

גיל קדרון

22.4.2006 / 12:39

ריילי יאמן הלילה (3:00, ESPN) במשחק הראשון בין מיאמי לשיקגו, וזאת למרות פטירת אמו. שיא תפוסת קהל ב-NBA זו השנה השנייה ברציפות

פט ריילי יאמן במשחק הראשון נגד הבולס בסיבוב הראשון במזרח (ב-3 בלילה שבין שבת לראשון, ESPN) למרות פטירת אמו בת ה-96 בסוף השבוע. הוא אף נשאר להעביר את אימון הקבוצה אחרי ששמע על החדשות המרות, זאת אחרי שבילה איתה ארבעה ימים בניו יורק, שם שכבה חולה. "זה קשה, אבל צריך להתמודד עם זה", אמר. "משפחה היא חלק מהחיים שלך, ולכן עשיתי מה שעשיתי בניו יורק. ארבעת הימים האחרונים סבבו סביב משבר משפחתי, אבל מעכשיו הם סובבים סביב שיקגו והרצון שלנו להמשיך הלאה".

ביום חמישי הודיע ריילי שיאמן את ההיט בעונה הבאה ללא קשר לתוצאות של הקבוצה בפלייאוף. הקבוצה מדורגת במקום השני ופייבוריטית ברורה להדיח את שיקגו בדרך למפגש אפשרי עם הנטס בחצי גמר המזרח.

אלונזו מורנינג לא יהיה כשיר בזמן למשחק מספר 1. הבולס נאלצו להוציא את דריוס סונגאילה מסגל הפלייאוף שלהם בגלל פציעה.

מצבנו מעולם לא היה טוב יותר

ליגת ה-NBA העמידה שיא תפוסת קהל זו העונה השנייה ברציפות, עם ממוצע צופים של 17,558 למשחק ב-2005/6. 91.4 אחוזים מהמושבים ראו עליהם ישבנים, וכך השיא של השנה שעברה, שעמד על 17,314. לפני כן הנתון הגבוה ביותר הגיע אי שם ב-1995/6 עם ממוצע של 17,252.

הקומישינר דייויד שטרן טען כי אינו מופתע מהמספרים. "הקבוצות שלנו עושות כל שביכולתן להשתמש בטכניקות המקצועיות ביותר כדי לדאוג לאוהדים שלהן", אמר. "החוויה של האוהדים כל כך מושקעת, שברור שהתגובה לכך תהיה חיובית".

לפי נתוני ESPN דטרויט הייתה ראשונה בליגה עם יותר מ-22 אלף צופים בממוצע בפאלאס של אובורן הילס. שיקגו ודאלאס משכו יותר מ-20 אלף, וקליבלנד ומיאמי גם נמצאות אי שם בצמרת.

הסך הכולל של הצופים שבר גם הוא שיא עם 21,595,804. ההפתעה הגיעה מכיוונם של ההורנטס, שהיו קרובים לטופ 10 למרות ששיחקו בארבע ערים שונות.


חדשות נוספות:

* הג'נרל מנג'ר החדש של טורונטו בריאן קולאנג'לו הבטיח כי סם מיצ'ל יהיה מאמן הראפטורס גם בעונה הבאה. "הוא נמצא תחת חוזה לעונה נוספת, והוא יהיה המאמן", אמר קולאנג'לו. "אני מאמין שהוא ראוי להזדמנות להצליח או להיכשל אם החבורה שנעמיד עבורו על הפרקט".

* טוני קוקוץ' נפצע באימון הבאקס ויחמיץ את משחק מספר 1 מול דטרויט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully