וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קצת, הרצליה

23.4.2006 / 16:00

המוליכה גברה בביתה על הפועל ירושלים 0:1, והבטיחה כמעט סופית את מקומה בליגת העל. ב"ש התקרבה להכח, שניצחה את עכו 0:2

מכבי הרצליה הבטיחה לעצמה כמעט סופית את העלייה לליגת העל, אחרי ניצחון ביתי 0:1 על הפועל ירושלים הממוקמת חמישית. מלבד הניצחון הגדול של הרצליה, ירושלים סופגת מכה קשה לשאיפותיה להתברג במקום השני. שלומי טולדו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-50.


הפועל באר שבע - עירוני ראשון 0:1

הפועל באר שבע ניצחה בדוחק את עירוני ראשון לציון וצימצמה את הפער מהשנייה הכח לשתי נקודות. ראשון רק נקודה מעל הקו האדום. יניב צ'יצ'יאן כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-65, וראשון ממשיכה בתקופה הנוראית שלה, הכוללת 7 הפסדים רצופים, 9 משחקים ללא ניצחון, ושער זכות אחד באותם 9 משחקים.


מכבי באר שבע - הפועל אשקלון 1:0

בקרב התחתית של המחזור שהפגיש את שתי האחרונות בטבלה, ניצחה הפועל אשקלון בבאר שבע את מכבי המקומית 0:1, וצימקה את הפער מראשון לציון שתשחק בשני לנקודה אחת. ב"ש לעומתה, כבר עם רגל וחצי בליגה הארצית. את השער היחיד במגרש כבש שי אהרון בדקה ה-52.

במשחק נוסף נפרדו הפועל רעננה ורמת השרון בתיקו 0:0.

משחקי יום שישי

הכח - הפועל עכו 0:2

טרם המשחק היה לעכואים עוד סיכוי תאורטי לעלות לליגת העל, למרות שבשבועות האחרונים התרחקו מאוד מהצמרת. אלא שהכח הרעבה לא הותירה לחניכיו של ירון הוכנבוים סיכוי וצברו 3 נקודות נוספות. בני חדד כבש להכח בדקה ה-16, ועמיר תורג'מן, מי אם לא הוא חתם בתוספת הזמן של המשחק. עכו יצאה רשמית ממאבקי העלייה.


הפועל קרית שמונה - הפועל חיפה 2:2

איבוד נקודות יקר של קרית שמונה מול קבוצה לא יציבה ורוויית בעיות, שנראה היה שויתרה על חלומות העלייה אחרי ההפסד לפני שבוע להכח. יובל אבידור הצעיר העלה את החיפאים ליתרון 0:1 בדקה ה-30, יוסי ג'נאח העלה ל-0:2 בדקה ה-52, ולפתע נראה היה שהחיפאים חוזרים לצמרת הגבוהה. אלא שקרית שמונה ביצעה חזרה מרשימה למשחק וכבשה צמד מרגלי ערן לוי (72), ונביל נאסראדין (88). למרות הקאמבק היפה, התרחקה קרית שמונה ממאבקי העלייה. לקבוצתו של רן בו שמעון נותר סיכוי תאורטי להתברג במקום השני, אבל היא מרוחקת ממנו 7 נקודות, כשנשארו 9 בקופה.

ביום שני: עירוני ראשון לציון - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully