וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס חזרו לעצמם מהר

21.4.2006 / 15:50

אחרי ההפסד בסדרה לאטלנטה, ניצחה ניו יורק בסן דייגו 2:7. ויקטור מרטינז ממשיך להכות, אבל האינדיאנס נוצחו בבולטימור 9:4

סן דייגו - ניו יורק מטס 7:2

עד האינינג השמיני הייתה התוצאה 1:2 לפאדרס, כשג'ייק פיבי שומר על יתרון זעיר עם שבעה אינינגים וחמישה חישמולים. אלא שלסן דייגו כבר אין השנה את הבולפן האמין שהיה לה בשנים קודמות, וסקוט ליינברינק ואלן אמברי ספגו שלוש ריצות כל אחד, בדרך להפסד ברוטאלי. מי שעשה היסטוריה היה חוליו פרנקו. פרנקו בן ה-47, זקן שחקני המייג'ורס, חבט הומר על ליינברינק והפך בכך לשחקן המבוגר ביותר אי פעם שהטיס את הכדור מחוץ לגדר. הקודם, אגב, היה ג'ק קווין, שבגיל 46 ו-357 יום חבט להומר עבור אוקלנד. מתי זה קרה? ב-1930. קרלוס דלגאדו חבט להומר שישי העונה, וגם קאז מאטסוי הוסיף אחד. שישה אינינגים סולידיים לסטיב טראקסל, אבל הניצחון שייך לדואנר סאנצ'ז.


מילווקי - סינסינטי 12:8

הרדס ממשיכים לנצח בלי הגשה נאותה, ועם עשר ריצות בין אינינגים 4 ו-6. מאט בלייל קצר את הניצחון אחרי שהחליף לארבעה אינינגים את דייב וויליאמס הכושל. ברנדון פיליפס היה גיבור הניצחון עם שני הומרים ושישה ריביז, כולל גראנד סלאם באינינג השישי. הומר גם לאדווין אנקרנסיון בסינסי. ביל הול ודמיאן מילר הלכו רחוק עם הכדור במילווקי.


אריזונה - סן פרנסיסקו 9:7

סן פרנסיסקו הירשתה לדיבאקס לחבוט ל-33 ריצות בארבעה משחקים, אבל יצאה בחלוקת נצחונות. מארק סוויני הצליח לסחוט הולכה על בסיסים מלאים והעלה את הג'איינטס ל-6:7 באינינג התשיעי, פדרו פליז חבט לדאבל בן שתי ריצות וטים וורל, הגם שהירשה ריצה, סגר היטב. בארי בונדס נכנס כחובט מחליף וסחט הולכה. הומר ושלוש ריצות לג'וני אסטראדה באריזונה.


פילדלפיה - וושינגטון 10:4

הפעם הנאשיונלס לא שמטו יתרון. חמש ריצות באינינג הראשון ועוד ארבע בשני העלו אותם ל-0:9 ולמעשה סגרו את הסיפור מהר מאוד. ניק ג'ונסון חבט לשני הומרים ולשלוש ריצות, כשראיין מדסון סופג את הריקושטים עם תשע ריצות במהלך אינינג פלוס אותו השלים. בילי טארבר עם הניצחון.

AL: גם האיינג'לס וקיי-רוד התאוששו

מינסוטה - איינג'לס 6:4

לאחר ששבר שמירה לילה קודם (אחרי 22 רצופות), כיפר פרנקי רודריגז עם שמירה על יתרון בן שתי ריצות, אותו הקנה באינינג השמיני חוזה מולינה, כשמצב 4:4 הכניס עם דאבל את מייסר איסטוריס הביתה. אדם קנדי חבט אחריו לריבי, וקיי-רוד לא נכשל הפעם. קווין גרג זכה בניצחון, ג'סי קריין רשם את ההפסד.


בולטימור - קליבלנד 4:9

ויקטור מרטינז הרותח חבט שוב להומר, מידי אריק בדארד באינינג השישי, אבל אבל האוריולס, שפיגרו 4:3 בעקבות ההומר, הגיבו בשש ריצות, שהחלו בתחתית האינינג עם הומר בן שתי ריצות של חאבי לופז, שהפך את התוצאה. גם מיגל טחאדה חבט להומר, שניהם על ג'יי פי קארמונה, שנרגע מהמשחק הקודם המצוין מול דטרויט. בדארד רשם את הניצחון.


בוסטון - טמפה ביי 5:1

סקוט קאזמיר עלה לגבעה עם רצון מיוחד לא לתת לרד סוקס את התענוג לטאטא את הדוויל רייז. התוצאה הייתה 5.2 אינינגים, כשג'וני גומז חובט לשני הומרים, אחד על טים וייקפילד המפסיד (שמונה אינינגים) והשני על ג'וליאן "פרדי קרוגר" טבארז. דאסטן מור עם ההומר והנקודה היחידים של בוסטון במשחק.


אוקלנד - דטרויט 4:3

האייז שייטו עד לאינינג התשיעי, כשבארי זיטו מגיש פנינה של שבעה אינינגים וריצה אחת בלבד. אבל כמו שקורה לאייז לא אחת השנה, בעמדת הקלוזר יש בעייה. הפעם ג'סטין דושר ולא יוסטון סטריט נכנס לשמור על יתרון 1:3, והפיאסקו החל. הכדורים של דושר קיפצו לכל עבר, הוא הירשה שתי ריצות, אחר כך הולכה אחרי 15 הגשות לברנדון אינג', ובסוף קרטיס גרנדרסון קיבל גם הוא את הכרטיס החופשי לעלייה לבסיס, מה שהספיק ליתרון ולניצחון 3:4 לדטרויט, אותו זקף פרננדו רודני. שבעה אינינגים והכשה אחת לג'רמי בונדרמן.


סיאטל - טקסס 4:3

הריינג'רס ניצחו באותה תוצאה ועם לא פחות דרמה. "שוב פישלתי", הודה אדי גווארדאדו, שביום שני הירשה הומר מנצח למארק לורטה מבוסטון. הקלוזר של סיאטל שם שלושה טקסאנים על הבסיסים כדי למלא אותם, וכמו דושר, הוליך את פיל נווין לריצה המנצחת. זה קרה אחרי שהמארינרס כבר הצליחו למחוק פיגור 3:0 באינינג השביעי והשמיני. פרנסיסקו קורדרו הפאשלונר קנה כמה ימים של חסד עם שמירה שלישית העונה.

משחקי סוף השבוע

במוקד סדרות סוף השבוע יעמדו מספר סדרות. בוסטון תתארח בטורונטו, עם מץ' אפ אדיר בין שני האסים של פלורידה עד לעונה שעברה, ג'וש בקט ואיי ג'יי בארנט, ואחר כך אחד שמוגדר כהזוי קלות, בין רוי האלאדיי ללני דינארדו. היאנקיז יארחו את בולטימור, שהייתה בשנים האחרונות השטיח הקבוע שלהם. המטס ימשיכו בסן דייגו והוייט סוקס יארחו את מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully