וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איתי שכטר סיכם במכבי פ"ת?

יצחק סולומון

21.4.2006 / 15:13

זו הסוגיה המעסיקה את אנשי נצרת עילית, למרות המשחק החשוב ביום ראשון מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. שכטר מוצהב, חריסטוב יפתח


מאמן הפועל נצרת עילית, מוטי איווניר, ניסה בימים האחרונים להחדיר האמונה כי הדרך להישארות בליגת העל עוברת דרך ניצחון בקרית אליעזר ביום ראשון, אפילו אם אצל מכבי חיפה הכל ערוך ומוכן לחגיגות האליפות. בשבת יתפללו בנצרת עילית למעידות של כפר סבא והפועל תל אביב, שיעשו להם את החיים לקלים יותר. "המטרה היא לא לרדת בסיום המחזור אל מתחת לקו האדום", אומרים בנצרת עילית.

למרות האופטימיות שניסו לשדר הספונסר אבשלום נוריאל והמנכ"ל, יניב כהן ("אנחנו לא באים לשמש כתפאורה"), הם צריכים לקחת בחשבון את המאזן הסטטיסטי בין שתי הקבוצות בליגת העל, שמורה על 5 ניצחונות לחיפה ב- 5 מפגשים, בהם כבשו הירוקים 15 שערים וספגו 2. הנצרתים יכולים להתנחם בהיסטוריה, שמספרת על ניצחון שהושג בשנת 1979 במסגרת הליגה הארצית (2:3), משחק שבעקבותיו התפטר מאמן מכבי חיפה, מרדכי שפיגלר.

הבלם עמי אזולאי התאמן השבוע חלקית ולא צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם אורן זיתוני שנעדר זה השבוע השני וכלל לא מגיע לאימונים. בהתקפה צפוי לפתוח המקדוני גיאורגי חריסטוב, שלא שיחק חודשיים עקב פציעה. בשער ימשיך רונן דהאן לקבל אשראי על חשבון אושרי לוי המסופסל. איתי שכטר לא יישחק בגלל צהובים.

בנצרת עילית זועמים על החלוץ איתי שכטר, שעל פי הפרסומים, אביו נחי נפגש עם ראשי מכבי פתח תקווה וסיכם איתם
עקרונית לעונה הבאה. דובר הקבוצה, רוני ליקוורניק: "אם הפרסומים נכונים, ואני מדגיש את המלה 'אם', הרי שזה מעשה חמור הן של השחקן והן של הקבוצה. שכטר הוא שחקן תחת חוזה, שצריך כעת להתעסק אך ורק בהפועל נצרת עילית. יש לכולנו מטרה והיא להשאיר את המועדון הזה בליגת העל, ואם יש שחקנים שבמקביל מחפשים אופציות אחרות, הרי שזה לא ראוי ולא מכובד".

ההרכב המשוער: רונן דהאן, אבישי ג'אנו, אלירן אלקיים, קובי נכטיילר (עמי אזולאי), אייל בן עמי, ולדימיר קוקול, חיים בנון, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ, זולטאן פולופ, גיאורגי חריסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully