וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל בחצי הגמר מול סרביה

21.4.2006 / 14:48

ציפי אובזילר ושחר פאר ניצחו והשלימו 0:2 לישראל על בלארוס. היריבה בחצי הגמר תהיה נבחרת סרביה, עם איבאנוביץ' (17 בעולם)

הישג גדול לנבחרת הפדרציה של ישראל, שהעפילה ביום שישי לחצי הגמר של טורניר גביע הפדרציה של בית 1 האירופי/אפריקאי. הניצחון של שחר פאר במשחק השני של המפגש, העלה את ישראל ליתרון 0:2 מול בלארוס וסגר עניין. משחק הזוגות מול בלארוס לא יתקיים.

בחצי הגמר תשחק ישראל מול סרביה, בשורותיה משחקות אנה איבנוביץ' (המדורגת 17 בעולם) ואנה טימוטיץ' (214).

פאר גברה 2:6, 1:6 על אנסטסיה יאקימובה במפגש המדורגות הבכירות, והעלתה את ישראל לחצי הגמר מבלי להזדקק לניצחון במשחק הזוגות. פאר פתחה עם 0:3 את המערכה הראשונה, המשיכה ל-2:5 וסיימה עם 2:6. במערכה השנייה עלתה יאקימובה על הלוח ראשונה, אולם פאר זכתה בכל ששת המשחקונים הבאים כדי לסיים עם 1:6 משכנע.


אחרי שלוש שעות, שלוש מערכות, הצלה של חמש נקודות משחק והרבה התקפי לב למשלחת הישראלית, העלתה הטניסאית ציפי אובזילר את ישראל ליתרון 0:1 מול בלארוס במפגש המכריע לעלייה לחצי הגמר של בית 1 האירופי/אפריקאי בגביע הפדרציה, המתקיים בעיר פלובדיב, בולגריה.

אובזילר ניצחה 7:6, 5:7 4:6 את אקטרינה דזאלביץ', בתום משחק דרמטי ומלא תהפוכות. הישראלית פתחה טוב את המערכה הראשונה, הוליכה 0:2, אולם הבלארוסית חזרה ל-2:2. השתיים שמרו על ההגשות שלהן עד למצב של 6:6, אז היתה ידה של דזאלביץ' על העליונה והיא ניצחה 1:7 בשובר השוויון.

במערכה השנייה שברה אובזילר ל-1:2, אולם הבלארוסית התעלתה, עלתה ל-3:5 והגישה למשחק. אובזילר שברה ובמצב של פיגור 5:4 הצליחה להציל חמש נקודות משחק כדי להשוות ל-5:5, לעלות ל-5:6 ולחזור מפיגור 40:0 במשחקון ה-12 כדי לזכות במערכה השנייה – 5:7. במערכה השלישית שוב היה המומנטום אצל הבלארוסית שפתחה עם 0:2, אובזילר חזרה ל-2:2, אולם שוב דזאלביץ' עלתה ל-2:4. פה העבירה אובזילר הילוך, זכתה בארבעה משחקונים ברציפות וניצחה 4:6 אחרי שלוש שעות בדיוק.

בנות הנבחרת עשו זאת בגדול לאחר שעלו מהבית הכי קשה וגדול, ניצחו בכל ארבעת המשחקים ועלו בסטייל למפגש הקובע. כעת ממתין לנבחרת מחר, החל מ-10:00, המפגש החשוב ביותר, מול סרביה, שיכריע אם ישראל תעלה לפלייאוף ביולי על העלייה לבית העליון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully