וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: ג'ימי ווייט לא יזכה גם השנה

21.4.2006 / 0:43

הוותיק שמעולם לא זכה בשפילד והפסיד 6 פעמים בגמר, הודח על ידי דייויד גריי. האלוף מרפי מוביל על דייוויס בשמינית, כיסויי השולחנות יוחלפו

דייוויד גריי לא ריחם על ידידו ויריבו לאימונים ג'ימי ווייט, והדיח אותו כבר בסיבוב הראשון של אליפות העולם בסנוקר. הניצחון של גריי 5:10 אומר שלראשונה מאז 1981, ווייט לא יהיה בין 32 האחרונים בשפילד, והמשמעות היא כי וייט בן ה-43 יהיה חייב לעלות מהמוקדמות אם ירצה לקחת חלק באליפות גם בשנה הבאה. "זה מאוד מתסכל. אני עדיין מאוד אוהב את המשחק הזה, ואמשיך לשחק עד שארגיש שאני לא יכול יותר, ואז אפרוש ואהיה גרוע גם בגולף", אמר ווייט, שמעולם לא זכה בתחרות והפסיד שש פעמים בגמר.

שון מרפי המשיך היום את היכולת שעזרה לו לזכות באליפות בשנה שעברה, והוא מוביל על סטיב דייוויס 2:6 בשמינית הגמר. בדיוק בתאריך הזה לפני 25 שנה דייוויס זכה בניצחונו הראשון באליפות העולם, אבל היום מרפי הנחוש פתח עם ברייק של 106 כדי להוכיח לדייוויס שהשנה יהיה לו קשה לשחזר את ההישג.

במשחק נוסף שנערך במסגרת הסיבוב השני, ניל רוברטסון מוביל 2:6 על סטיבן לי בתום הסשן הראשון.

ריאן דיי הוולשי זכה בניצחונו הראשון באליפות העולם, כשגבר על ג'ו פרי 3:10, והשלים את תמונת שמינית הגמר. דיי יפגוש בסיבוב הבא את רוני אוסליבן. שאר המשחקים: דייויד גריי-פיטר אבדון, מתיו סטיבנס-קן דוהרטי, מרקו פו-סטיבן מגווייר, נייג'ל בונד-גרהאם דוט, מארק סלבי-מארק וויליאמס.

בינתיים, בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של שחקנים, מארגני התחרות הודיעו כי בסוף השבוע יוחלף הלבד בחלק מהשולחנות. שחקנים כמו פיט אבדון וג'ו סווייל ביקרו את המשטח שעליו שיחקו, וסווייל אף הגדיל וכינה אותו "בדיחה". "שמענו את שהיה לשחקנים לומר", סיפר מנהל הטורניר מייק גנלי, אך מסר כי השינויים היו מתוכננים עוד לפני התלונות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully