וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "אהיה האחראי במכבי ת"א"

פיליפ סולומון חתם עם לוני הרציקוביץ' על העברת ניהול המועדון ל-3 העונות הבאות. מאמן מארסיי לשעבר, קורביס, נחת בישראל

פיליפ סולומון, יועצו של מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, חתם לפנות בוקר (שישי) עם הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ', על הסכם להעברת זכויות הניהול לידי קבוצת אנשי עסקים מצרפת בראשותו ל-3 העונות הקרובות.

היום (שישי) סיפר סולומון כי ברנארד טאפי, הבעלים לשעבר של מארסיי, יגבה אותו מבחינה כספית, אך לא תהיה לו כל נגיעה בניהול השוטף. "אהיה אחראי לגמרי על מכבי ת"א, ההודעה הרשמית של המועדון תהיה ביום ראשון", אמר סולומון, איש עסקים יהודי-צרפתי.

קבוצת הניהול אמורה להזכיר מאוד את מנגנון קבוצת הניהול בהפועל ת"א, בראשות מוני הראל. ההערכה היא כי בתום 3 העונות תהיה לסולומון ולשותפיו אפשרות לרכוש את המועדון. הרציקוביץ' לא יתבקש להשקיע כספים במכבי, ובכך תרד מכתפיו מעמסה כלכלית רחבה. עם זאת, הוא אמור להיות בסוד העניינים בנוגע לנעשה בקבוצה.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "סולומון הוא אדם מקושר מאוד באירופה, והוא צפוי להנחית פה זרים ברמה גבוהה". סולומון מעוניין כי בראש הצוות המקצועי יעמוד מנג'ר צרפתי, שמתחתיו יפעל מאמן ישראלי. גם אברהם גרנט עדיין מועמד לתפקיד המנג'ר. תקציב המשוער של מכבי עשוי להיות באזור ה-45 מיליון שקל, 9 מיליון שקל יותר מאשר בעונת הגלאקטיקוס הנוכחית.

היום נערכה פגישה משולשת בין סולומון, הרציקוביץ' ומנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, במהלכה הוצג דריקס בפני סולומון, וזה הסכים כי המנכ"ל יישאר בתפקידו גם בעונה הבאה. לעומת זאת, טון קאנן יסיים את תפקידו בסיום העונה.

בתוך כך, נחת בארץ המאמן הצרפתי רולאן קורביס, שאימן בעבר את מארסיי ובורדו, והציע את עצמו לסולומון כמועמד להדריך את מכבי בעונה הבאה. סולומון סירב להתחייב בפניו כי כך יהיה, והשניים ייפגשו ביניהם וגם עם הרציקוביץ'.

רולאנד קורביס אימן את מארסיי בהצלחה יחסית, למרות שלא זכה עם הקבוצה בתארים. הישג השיא שלו עם הקבוצה היה כשהגיע לגמר גביע אופ"א ב-1999. כשחקן זכה באליפות יוון עם אולימפיאקוס ב-1974, ופעמיים באליפות צרפת עם מונאקו.

קורביס אימן בשתי קבוצות מחוץ לצרפת. ב-2003 אימן במשך 5 חודשים את אל-וואחדה מאיחוד האמירויות, ובין ינואר לאוקטובר ב-2004 אימן את אלניה ולאדיקווקז, אליה הגיע מאוחר יותר יצחק שום.

המאמן הצרפתי אמור לעמוד בקרוב למשפט בצרפת, בצוותא עם עוד 13 אנשים מעולם הכדורגל, רובם היו מעורבים במארסיי, בחשד להעברות שחקנים לא חוקיות, ולקבלת תמלוגים לא חוקיים על חלקן. התביעה בצרפת דורשת להכניסו לכלא לתקופה של שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully