וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-אשדוד: קשטן סילק את דומב מהאימון

ניר איסקוב

20.4.2006 / 22:59

המאמן שלח את הבלם למקלחות לאחר שמחה על החלטת שיפוט שלו במשחקון פנימי. אבוקסיס מורחק, אבוטבול יחליפו. סגל מלא ליוסי מזרחי

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, זרק היום (חמישי) את אסי דומב מהאימון לאחר שהתווכח עמו במהלך משחקון פנימי.

הכל החל לאחר שברוך דגו הבקיע שער לזכות קבוצה יריבה לזו של דומב, שדרש מקשטן, ששימש כשופט, לשרוק לנבדל, אבל המאמן החליט לאשר את השער. הבלם מחה על ההחלטה, וקשטן צעק לעברו: "סתום את הפה, צא החוצה".

דומב אסף את חפציו ועזב את המקום, ולא ברור אם ייכלל בסגל למשחק הביתי מחרתיים (שבת, 15:40) מול מ.ס. אשדוד. הבלם גם עלול לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. הפועל ת"א תחסר את יוסי אבוקסיס המורחק, שאת מקומו ימלא שי אבוטבול. גיל ורמוט צפוי לחזור להרכב.

לוואלה! ספורט נודע כי המועמדים העיקריים למשרד המנהל המקצועי של הפועל ת"א הם מאמן נבחרת נערים א', אברהם בכר, הסקאוט של בית"ר ירושלים, דודו דהאן, ותומר קשטן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל כפ"ס.

יגאל אנטבי אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק בשבת: "אנחנו מצפים מעצמנו לנצח, כי אנחנו רוצים לסיים במקום השני. חשוב מאוד שנבוא אחרי ניצחון לגביע, זה ייתן לנו ביטחון. כמובן שאנחנו שומעים וקוראים על המגעים לניהול הקבוצה, אבל אנחנו צריכים לשים את זה בצד ולהתעסק רק בקטע המקצועי. אני באופן אישי כבר אמרתי שאני מאוד רוצה להישאר בהפועל ת"א".

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, שי אבוטבול, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה (עומר פרץ), איליה יברויאן.

חיים רביבו יגדיל מעורבותו

מ.ס. אשדוד תופיע למשחק בסגל מלא. בקבוצה עדיין מצהירים כי סכנת הירידה טרם חלפה, אך במקביל פוזלים לעבר המקום הרביעי, ממנו אשדוד מרוחקת 4 נקודות בלבד.

ההערכה היא כי יוסי מזרחי ימשיך לתת אמון בהרכב שסיים בתיקו מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, אם כי חאבי גונזאלס ועמנואל אמביידה עשויים לפתוח על חשבון משה אוחיון ויניב עזרן.

ביום שני הקרוב ייפגשו מזרחי, המנכ"ל אלון חזן, הספונסרים הראשיים, ג'קי בן זקן וחיים רביבו, והיו"ר מנדל דוידוביץ', על מנת לדון בהכנות ובחלוקת הסמכויות ביניהם לקראת העונה הבאה. רביבו מתכוון להגביר את מעורבותו בניהול המועדון ויהיה מעורב בקביעת גובה התקציב ובסגל השחקנים. חזן יישאר בתפקידו כמנכ"ל לעונה נוספת.

אייל אלמושנינו אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "כמובן שיהיה משחק קשה, הוא גם מחוץ לאשדוד, וגם נגד קבוצת צמרת שרוצה לבוא לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון. אנחנו רוצים להבטיח הישארות. בעונה הזו כבר הוכח שאפשר לנצח בכל מקום, וכך גם בשבת. גם תיקו תהיה תוצאה טובה, ורוצים להשיג לפחות עוד נקודה אחת להבטיח הישארות. המרחק מהמקום הרביעי יותר קרוב, אבל אנחנו לא רוצים לחשוב על החלק העליון לפני שסיימנו עם החלק התחתון".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אדיר טובול, אייל אלמושנינו, מאור פרץ, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, משה אוחיון (עמנואל אמביידה, חאבי גונזאלס), דוד רביבו, יניב עזרן (עמנואל אמביידה, חאבי גונזאלס), שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully