וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציות: מחר המפגש המכריע מול בלארוס

20.4.2006 / 21:02

אחרי שלושה נצחונות רצופים, תשחק מחר בפלובדיב נבחרת הפדרציה של ישראל מול המקבילה הבלארוסית. ניצחון יבטיח עלייה לשלב חצי הגמר

נבחרת הפדרציה של ישראל תשחק מחר (שישי) החל מ-10:00 במפגש המכריע מול בלארוס במסגרת טורניר גביע הפדרציה של בית 1 אירופה/אפריקה המתקיים בעיר פלובדיב בבולגריה. ניצחון ישראלי יבטיח לנבחרת העפלה לשלב חצי-הגמר שיתקיים בשבת, כאשר שתי המנצחות בשבת יעפילו למשחקי הפלייאוף לעלייה לבית העליון 2 שיתקיימו בחודש יולי בשיטת בית/חוץ בדומה לשיטה בגביע דייויס.

בלארוס הצליחה היום לנצח את שבדיה 1:2, לאחר שפיגרה כבר 1:0 בתום המשחק הראשון. רומניה הופכת להיות הפתעת התחרות עד כה לאחר שהשיגה ניצחון שני רצוף היום, 1:2 על אסטוניה, וההפסד היחיד שלה עד כה היה לישראל. מאדלינה גוז'נאה, שגברה על אנה סמאשנובה, השיגה ניצחון שלישי ברציפות והופכת להיות אחת השחקניות החמות ביותר של הטורניר השבוע. הרומניות לא אמרו את המלה האחרונה, ובמידה שישראל תפסיד לבלארוס והן תנצחנה את שבדיה (שהפסידה כבר שלוש פעמים בשלושה מפגשים), ייווצר בית פנימי של שלוש נבחרות - ישראל, בלארוס ורומניה – כל אחת עם הפסד אחד ושלושה ניצחונות, ומה שיקבע יהיה מספר הניצחונות בבית. אם גם כאן יהיה מצב של שוויון אז יקבעו מספר המערכות.

אמש התקיימה ארוחת הערב המסורתית של כל הנבחרות ולאחריה הפתיעה המשלחת הישראלית את ציפי אובזילר, שחגגה אתמול יומולדת 33, בעוגה. היום קיימה הנבחרת אימון אחד לקראת מחר, כאשר הנבחרת שתעלה מהבית הישראלי תהיה היחידה שלא יהיה לה יום חופשי לפני משחקי חצי-הגמר. שלוש נבחרות הבטיחו היום את עלייתן לחצי-הגמר - סלובקיה, סרביה ומונטנגרו ובריטניה המפתיעה.

שבעה ישראלים וישראליות בחצי-הגמר ב-ITF בחיפה

במקביל מתקיימת במרכז הטניס בחיפה תחרות ITF בינלאומית לנוער, עם הצלחה ישראלית, כאשר שלושה ישראלים וארבע ישראליות העפילו לשלבי חצי-הגמר שיתקיימו מחר החל מ-11:00 בבוקר.

בנערים העפיל איתי לוי לחצי-הגמר, לאחר ניצחון 3:6 3:6 על ולאד סירלה מרומניה, ויפגוש את כריסטיאן טאנסה מרומניה. בחצי-הגמר השני ישחקו שני ישראלים: גלעד בן-צבי, שניצח 1:6 2:6 את קונסטנטין בלנק ברבע-הגמר, ושי שגיא (המדורג שני) שגבר 1:6 3:6 על אנדרז'יי קאפאס הפולני (7). תומר חודורוב ושי יוסיפון ישחקו בגמר הזוגות מול קאפאס וזורניאק המדורגים ראשונים.

בין הנערות העפילה לחצי-הגמר אילנה אגרנוביץ', המדורגת ראשונה, לאחר ניצחון 6:2 3:6 6:7 על אוקסנה קלאשניקובה מגרוזיה והיא תפגוש את חברתה קרן שלמה (3) שניצחה 2:6 1:6 את הילה אלסטר (7) בדרבי ישראליות.

דרבי נוסף יתקיים בחצי-הגמר השני כשהמדורגת שנייה, יוליה גלושקו, שניצחה 3:6 0:6 את מרסלה קודרמן מסלובניה, תשחק מול דורון מורבניק שגברה 4:6 3:6 על מרגריטה לאזרבה מרוסיה. יוליה גלושקו ונאדין פאהום ישחקו בגמר הזוגות מול מריה ואוקסנה קלאשניקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully