וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-נתניה: סגל קצר לעטר

רומן רוזנבלט ואסף שקד

20.4.2006 / 21:00

מסודי, פרץ ואבודו המושעים, מצטרפים לזויטי ולסרוסי הפצועים. אלברמן פותח, מיטרסקי ולרואה מורחקים, יצחקי חוזר לסגל

לקראת משחק החוץ בשבת מול בית"ר ירושלים (17:45), ממשיכה מכבי נתניה לסבול מסגל קצר, כאשר השבוע, מלבד הפציעות, מצטרפות גם ההרחקות של מספר שחקני מפתח בקבוצה.

מן הסגל ייעדרו, מלבד רפי סרוסו וישראל זויטי, גם אלן מסודי (צהובים), סאמדי אבודו ואבי פרץ שהורחקו במשחק מול הפועל ת"א, כאשר האחרון צפוי לעמוד ביום שלישי הבא בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.

היום (חמישי) קיבלו שחקני הקבוצה חופש, ולמעשה יחזרו להתאמן רק מחר (שישי) באימון המסכם והסגור בפני הקהל והתקשורת. באימון תיוודע סופית כשירותם של טל בנין וליאוניד קרופניק, שסובלים עדיין מפציעות והתאמנו במהלך השבוע בנפרד מן הקבוצה ועסקו בעיקר בריצות מסביב למגרש, מתיחות וטיפולים רפואיים.

בשל כך, עשוי המאמן ראובן עטר, לעבות את סגל הקבוצה במספר שחקני נוער, בשונה משבועות הקודמים, בשל העובדה כי קבוצת הנוער לא משחקת בשבת הקרובה. השחקנים שיזומנו ככל הנראה הם הקשר-חלוץ דלה ימפולסקי, והחלוץ אדם וייר, משום שבתפקידים האלו יש מחסור בסגל הקבוצה.

השוער אבי פרץ, צפוי להמשיך גם בעונה הבאה, לאחר שהקבוצה הייתה אמורה להודיע לו עד חודש אפריל אם היא מוותרת עליו או לא, ומשלא התקבלה כל הודעה מטעם הקבוצה, החוזה אוטומטית מתחדש גם לעונה הבאה. כרטיסו של הבלם המצטיין של הקבוצה גולן חרמון יחזור בסיום העונה לבית"ר ירושלים, אשר כבר הביעה בעבר התעניינות בחזרתו לטדי, אך נכון להיום בסביבתו של השחקן מציינים כי הוא רואה את עצמו כשחקן מכבי נתניה גם בעונה הבאה, וככל הנראה סוגיה זו תיפתר במו"מ בין הנהלות שתי הקבוצות.

בגזרת עסקת רכישת הקבוצה ישנה התקדמות נוספת, כאשר ביום ראשון הקרוב ייפגשו עןרכי הדין של דניאל יאמר ובעלי הקבוצה הנוכחיים בלשכת ראש העירייה, מרים פיירברג, שמשמשת למעשה כשושבינת העסקה, על מנת לסכם את כל רוב הפרטים בעסקה ולבדוק למעשה כי אין יותר בעיות העומדות בפני סגירתה. עורכי הדין יעלו על הכתב את הסיכומים שכבר נעשו בעל פה, ובמידה והפגישה תסתיים בצורה חיובית, ייתכן וכבר במהלך השבוע הבא העסקה תיחתם. בסביבתו של יאמר בדקו בימים האחרונים האם תהיה לגרמני בעיה להחזיק קבוצה בנוסף לסנץ הסלובקית, שהוא משמש כבעליה. התשובה באופ"א הייתה שכל עוד לא נפגשות הקבוצות במפעלים האירופאים אין כל בעיה.

מבחינה מקצועית, אין כרגע הכנות מעשיות לקראת העונה הבאה, עד אשר תעבור הקבוצה באופן רשמי לידיו של יאמר, אך עובדה זו לא מדאיגה במיוחד את מאמן הקבוצה, ראובן עטר: "יש פגרה ארוכה בקיץ, כך שיהיה לנו את הזמן להכין כמו שצריך את הקבוצה, וגם כשזה ייעשה, זה ייעשה בדיסקרטיות. כמובן שהייתי רוצה שזה יקרה בהקדם האפשרי, אך זה אינו עניין בעייתי". מה שכבר ברור הוא שהקבוצה תקיים את מחנה האימונים שלה בגרמניה, באזור פרנקפורט, שם מחזיק יאמר בבית מלון, ובנכסים שונים.

הרכב משוער: גל ניר, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, טל בנין (דלה ימפולסקי), ליאוניד קרופניק (שלומי אדרי), אמיר טגה, גיא טוביאק, איברהים עבדול ראזאק, פפי קימוטו.

"אין שום כוונה לשחרר את דנין"

אחרי היעדרות ארוכה, יחזור גל אלברמן להרכב בית"ר ירושלים במשחק נגד מכבי נתניה.

אבירם ברוכיאן ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, הפעם בכנף ימין של הקישור, במקום ז'רום לרואה המורחק. דוד אמסלם יוסט לעמדת הבלם במקום מורחק נוסף, איגור מיטרסקי, בעוד שאלירן דנין ישחק כמגן שמאלי. יואב זיו שוב יתפוס את עמדת המגן הימני.

בחוד ימשיכו לשתף פעולה דויד אגאנסו ועמית בן שושן, שזוכה להערכה רבה בקרב הצוות המקצועי של בית"ר. למרות יכולתו הטובה של אסולין באימונים בשבוע האחרון, יועדף על פניו בן שושן הצעיר.

ברק יצחקי חזר היום (חמישי) לאימונים מלאים וייכלל בסגל המשחק, אחרי שנעדר מהמשחק נגד מכבי ת"א עקב מתיחה בשריר. קובי מויאל, ששיחק אתמול (רביעי) במשחק הגביע של הנוער מול מכבי ת"א, ערך אימון שחרור. עומרי אפק שוב לא נכלל בסגל והוא יערוך אימון אישי מחר (שישי) בבוקר עם טיבריוס דאראו, בהשתתפות לרואה, מיטרסקי, יוני קים, יוני אליאב ואופיר עזו.

בסביבתו של אלירן דנין התייחסו היום להתעניינות שמגלה בו מכבי ת"א: "אלירן אוהב את בית"ר, נקשר לקהל שלה ב-3 השנים האחרונות ומאמין שהוא יכול להיות חלק מבית"ר גם בשנים הבאות. אף אחד לא פנה אליו, וכרגע כל כולו נתון לבית"ר ירושלים". מהנהלת בית"ר נמסר: "לאלירן יש חוזה לעוד עונה, ואין שום כוונה לשחרר אותו. אנחנו לא מאמינים שיהיו קבוצות שיחפרו מתחת לאדמה וינהלו איתו מו"מ בלי שנדע על כך".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, אלירן דנין, מזואה אנסומבו, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, פבריס פרננדז, דויד אגאנסו, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully