וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-מכבי פ"ת: משיח יושבת בין 4 חודשים לחצי שנה

ניר איסקוב

21.4.2006 / 9:05

קשר מכבי פ"ת יעבור ניתוח ברצועה הצולבת, גם גולן וג'ובאניני לא כשירים. אלון חלפון שבר את ארובת העין וסיים את העונה

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחתה היום (חמישי) את עתירת הפועל כפ"ס להקדים ביממה את משחק הליגה בין מכבי חיפה להפועל נצרת עילית, שייערך ביום ראשון ויועבר ישירות בערוץ 10.

כפ"ס, שתארח בשבת את מכבי פ"ת (17.00), טענה כי לנוכח העובדה שמשחקי התחתית והצמרת לא נערכים בשעות מקבילות, יש פגיעה בעיקרון הספורטיביות.

בהחלטת נשיאות בית הדין העליון נכתב כי "עם כל ההבנה שיש לנו לבקשה המיוחדת של כפ"ס, ולמרות שאנו מייחסים חשיבות רבה מאוד להעדפת האינטרס של שמירה על עיקרון השוויוניות על פני כל אינטרס כלכלי, קצרה ידינו מלהושיע בנסיבות המקרה המיוחד שבפנינו ולנוכח קיום התחייבויות כבדות המשקל לשידורי המשחקים ובקשר ללוח המשחקים של מועצת ההימורים".

מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, אמר בתגובה: "בית הדין הצדיק את מה שאמרנו, אבל אמר שזה כבר נעשה, לכן זה יכול לפגוע בהתאחדות עצמה, והוא מקווה שזה לא יחזור. חבל שההתאחדות לא מקיימת את התקנון של עצמה שבחמשת המשחקים האחרונים השעות צריכות להיות אחידות. ספורט ושוויוניות קודמים לכסף. אני חושב שחיפה לא יכולה לאכזב את קהל האוהדים שלה במשחק האליפות שלה, ואם היא לא תנצח, זה יעיב על האליפות שהם עשו. אני מאמין שחיפה תעשה את המקסימום, ואנחנו יודעים מה המקסימום של חיפה".

בשורה רעה נוספת הגיעה לכפ"ס מצדו של אלון חלפון, ששבר היום (חמישי) באימון את ארובת העין, וסיים את העונה. בקבוצה מתכוונים להחתימו בקרוב על חוזה לעונה נוספת. את מקומו של חלפון במרכז ההגנה במשחק נגד מכבי פ"ת, צפוי למלא עמנואל פאפו, כשמוחמד כבהה יתפקד כמגן שמאלי. אפשרות נוספת היא הצבתם של אחד מהשניים, ולנטין תודוריקה או לירון זרקו, כבלם, ואז פאפו ימשיך בצד שמאל של ההגנה.

כפ"ס תמשיך במבצעים לאוהדיה, ומחירי הכרטיסים למשחק יעמדו על 50 שקל למבוגר ו-25 שקל לבני נוער וחיילים. ילדים עד גיל 15 עם חולצה ירוקה יזכו לכניסה חופשית, כמו גם נשים. בקבוצה מצפים לכ-4,000 אוהדים שידחפו את המדורגת לפני אחרונה אל מעל הקו האדום.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, עמנואל פאפו, מוחמד כבהה (ולנטין תודוריקה, לירון זרקו), אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה, אבי כנפו, סמואל יבואה.

טועמה חוזר להרכב

קשר מכבי פ"ת, אסי משיח, ייאלץ לעבור בקרוב ניתוח ברצועה הצולבת, אשר ישבית אותו מפעילות לתקופה שנעה בין ארבעה חודשים לחצי שנה. כך העריך רופא המועדון, ד"ר עופר להב.

משיח מושבת כבר חודשים ארוכים עקב פציעה קשה ברצועה הצולבת. לאחרונה נראה היה כי חל שיפור במצבו, אך בשבוע האחרון הוא שוב התלונן על כאבים באזור, ונראה כי לא יהיה מנוס מניתוח.

מלבד משיח, שכאמור ייעדר עוד זמן רב מהמגרשים, תחסר מכבי פ"ת בשבת גם את עומר גולן, מרסיו ג'ובאניני ודובב גבאי הפצועים.

גולן, שהשתחרר השבוע מבית החולים לאחר ההיתקלות שהייתה לו בדרבי עם טוטו תמוז, סובל מתופעות נלוות מזעזוע מוח, דוגמת חולשה, סחרחורות וכאבי ראש, וההערכה היא כי הוא ישוב לפעילות בעוד שבועיים, ואולי יהיה כשיר למחזור הסיום.

ג'ובאניני סובל מקרע בשריר הירך האחורי, וגם הוא יזדקק למנוחה בת שבועיים. דובב גבאי שבר את היד, ולמעשה גמר את העונה. סלים טועמה יפתח אחרי תקופה ארוכה בהרכב במקום גולן, וקובי גנון ישחק כבלם על חשבון ג'ובאניני.

אוהד כהן אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "כפ"ס קבוצה מצוינת, ואפשר לראות את זה בעובדה שהם לא הפסידו ב-8 המשחקים האחרונים. מצפה משחק קשה מול קבוצה שנלחמת על חייה ועושה את זה בצורה הכי מעוררת כבוד שהייתה בשנים האחרונות. עם כל המחמאות, אנחנו קבוצה לא פחות טובה ונבוא לקחת 3 נקודות. ברור שהמטרה שלנו היא מקום 4 ואופ"א, אבל אנחנו משחקים כל שבוע משחק נתון ומתרכזים רק בו".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, שי דוד, סלים טועמה, רוביל סרסור, פטריק סופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully