וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו להתרגל: הפועל אלופה

20.4.2006 / 18:49

ניצחון ענק ודרמטי של האדומות, 92:99 על רמת חן, נותן לאנדרדוגית המדהימה יתרון 0:2 בסדרה בדרך לאליפות ליגת הנשים

הפועל ת"א ממשיכה הערב (חמישי) את המסע המופלא שלה לקראת אליפות המדינה, וכעת מובילה 0:2 בסדרת הגמר על רמת חן הפייבוריטית אחרי ניצחון ענק ודרמטי 92:98, למרות 32 נקודות של דיאנה ג'קסון מרמת חן. דומיניק קאנטי הוליכה את קבוצתה עם 31 נקודות גדולות

אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 2:0 בסדרת הגמר, והמומנטום הבלתי רגיל של הקבוצה, שנישאת על כנפי בטחון בלתי רגיל עוד מחצי הגמר נגד רמת השרון, נראה כפקטור המכריע בקרב על האליפות. סיבה נוספת לחגיגות באדום היא השליטה של הישראליות במשחק, שגברו 1:28 על הישראליות של רמת חן.

קלעיות:

להפועל תל אביב: דומיניק קאנטי 31 ו-7 ריבאונדים, איאנה ווקר 22, ראדה וידוויץ' 18, טלי נוי 10, מירב דורי 8, נעמי קולודני 7 ו-6 אסיסטים, קטיה לויצקי 3

לרמת חן: דיאנה ג'קסון 34 ו-8 ריבאונדים, אמבר הול 28 ו-13 ריבאונדים, מוניקה וסלובסקי 16, נטשה בראקט 13, חן נוסל 1

מהלך המשחק:

רמת חן הובילה לאורך כל הרבע הראשון, אבל ברבע השני הפועל תל אביב חזרה למשחק, ואף לקחה את המושכות. היתרון שלה צמח עד 9, כאשר הכחולות החלו לרוץ, ושלשה של אמבר הול (שנחשבה רק לשתי נקודות) עם הבאזר צימצמה ל-42:39 במחצית.

המחצית השנייה נפתחה בצורה מאוזנת כשהיתרון נשמר על 2-5, אבל אז אמבר הול נכנסה לפעולה וניצלה את המיס מאץ' מתחת לטבעת כדי להפוך את הקערה ולהוליך 64:67 בסוף הרבע השלישי.

המומנטום שוב החליף ידיים ועבר לחניכותיו של רועי אייזנברג, שפתחו פער 76:81 4 דקות לסיום. שיקי פלח לקח פסק זמן ואירגן מהלך, אבל זה נגמר בזריקה לא נוחה מרחוק של דיאנה ג'קסון. למזלן של הכחולות אמבר הול הייתה על הריבאונד התקפה פעמיים כדי לקלוע סל ועבירה. ג'קסון המשיכה לא לראות אף אחת מסביב כשפעם החטיאה שלשה, פעם קלעה את הריבאונד של עצמה אחרי זריקה קשה, ואז שוב הלכה עד הטבעת, הוציאה עבירה וקלעה שתיים מהקו. רק 83:85 להפועל 2 דקות לגונג.

קאנטי החטיאה ליי אפ מקרוב ושוב ג'קסון הלכה פנימה וקלעה בשמאל את השוויון דקה וחצי לסיום. השוויון נשמר גם בהתקפות הבאות עם 2 מהעונשין של טלי נוי וסל ענק של אמבר הול. 37 שניות איאנה ווקר קלעה 2 ועבירה על הפנים של הול בדרך ליתרון 87:90. האדומות צלפו מהקו באחוזים לא נורמלים, וגם שלשה ענקית של ג'קסון בסיום לא הצילה את הכחולות מפיגור 2:0 בסדרה.

"אני מופתע שניצחנו את רמת חן בסגנון המשחק שלהם"

"אני מופתע שניצחנו את רמת חן בסגנון שלהם", אמר המאמן המנצח רועי אייזנברג. "לא האמנתי שנגיע כמעט ל-100 נקודות. היום הישראליות עשו את ההבדל. נחגוג יום אחד, מחר יש אימון וביום ראשון אנחנו רוצים לעשות היסטוריה. התכוננו לכל סוגי ההגנה של רמת חן ואני שמח שניצחנו"

המאמן המפסיד שיקי פלח סירב להצביע על אשמות. "אנחנו מקבלים יותר מדי סלים קלים, אבל הבנות עשו את כל מה שביקשתי מהן", הסביר. "אנחנו לא קבוצה שצריכה לקבל 100 נקודות. הבעיה שלנו לא הייתה בהתקפה, קלענו 92 נקודות. אנחנו יודעים שעדיין לא חזרו מפיגור כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully