וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-הפועל פ"ת: נפרדים מליגת העל?

ניר איסקוב

20.4.2006 / 20:39

סכנין חייבת לנצח את הפועל פ"ת כדי לשמור על סיכויים, קונדופוני מורחק, פיטו חוזר להרכב. גזל, שמיר וקונה ייעדרו, תמוז בספק

בני סכנין תארח מחר (שישי, 16.00, שידור ישיר בספורט 5 פלוס) את אחד המשחקים הגורליים בתולדותיה.

בשורות נועלת הטבלה מודעים היטב לעובדה שכל תוצאה במשחק נגד הפועל פ"ת, פרט לניצחון, תסתום למעשה את הגולל על סיכוייה, הנמוכים ממילא, להישאר בליגת העל. 4 מחזורים לסיום העונה, מוצאת עצמה סכנין במרחק 6 נקודות מחוף מבטחים.

פרט לפסקאל קונדופוני המורחק, יעמוד לרשות שייע פייגנבוים סגל מלא. פייגנבוים צפוי להחזיר להרכב את אדריאן פיטו, וככל הנראה להציב את סאלח חסארמה בעמדת הקשר האחורי, כשאת מקומו במרכז ההגנה יתפוס אלירן חודידה.

המאמן מתלבט לגבי איוש עמדת המגן השמאלי בין בסאם גנאים לבין שוקי נגר, וכן בנוגע להתקפה, שם ההתלבטות היא בין רמיק יז'רסקי לבין יניב אברג'יל. בקבוצה שואבים עידוד מתצוגת הקהל במשחק האחרון נגד הפועל נצרת עילית, ומקווים שיזכו לתמיכה דומה של האוהדים גם מחר.

פייגנבוים אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות בתמונה בארבעה המשחקים שנותרו. אי אפשר להגיד לפני כל משחק שהוא הכי חשוב העונה. נעשה הכל כדי להצליח, בטח ובטח מחר. בכל ארבעת המשחקים בהדרכתי היינו עדיפים על היריבות, אז מה זה נתן לי? נגד מכבי ת"א ואשדוד היו שיאים של החמצות שלא עברתי. לא אגיד שיש חגיגות באימונים, אבל השחקנים דרוכים, רציניים, ורוצים לבוא לחצי גמר הגביע ביום רביעי עם מצב רוח".

יו"ר דירקטוריון הקבוצה, אחמד עאמר, ממשיך להאמין: "אני עדיין אופטימי. אנחנו לא מרימים דגל לבן, חשבונות עושים בסוף. אני מקווה שהשחקנים יהיו גברים. הם לא שמחים מהמצב שלנו בליגה ויעשו הכל כדי לשנות אותו".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, אלירן חודידה, גבע ברקאי, בסאם גנאים (שוקי נגר), סאלח חסארמה, עבאס סואן, אחמד קאסום, ניקולה ולנטיץ', אדריאן פיטו, רמיק יז'רסקי (יניב אברג'יל).

היידמן בקישור האחורי, ויסקוביץ' מגן שמאלי

המשחק מחר אמנם פחות קריטי להפועל פ"ת מאשר לסכנין, אך הוא עדיין בעל חשיבות גבוהה לקבוצה של ניר לוין. פ"ת מרוחקת 5 נקודות בלבד מהפועל כפ"ס, הנמצאת מתחת לקו האדום, ולאחר המשחק בדוחא, נותרו לה מפגשים מול שלוש המוליכות.

הקבוצה תחסר את גיא שמיר, רביד גזל וג'אקאריג'ה קונה הפצועים, שכלל לא יצאו עם יתר השחקנים לבית מלון בעכו, בו הם ישהו עד סמוך למועד ההתמודדות.

דניאל היידמן יחזור לתפקיד המקורי שלו בקישור האחורי, לצדו של עומר בוקסנבוים, בשעה שדאליבור ויסקוביץ' יאייש את עמדת המגן השמאלי. ארז אליאב יפתח בכנף ימין של הקישור במקום אלנתן סלמי, שעשוי לפתוח בכל זאת בהרכב על חשבון טוטו תמוז, שאמנם ערך אימון מלא, אך התלונן על כאבים בשריר ברגל. גם שמעון אבוחצירא נלקח בחשבון.

הסעות למשחק תצאנה ב-13.00 מאצטדיון ה"אורווה", בעלות של 10 שקלים הלוך-חזור. כ-150 מאוהדי הקבוצה ככר נרשמו להסעות באמצעות הפורומים באתר האוהדים. כל אוהד שיסתייע באוטובוסים שתעמיד ההנהלה, יזכה לכובע וחולצה כחולים.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, גל כהן, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', דניאל היידמן, עומר בוקסנבוים, ארז אליאב, מנור חסן, יוסי שבחון, טוטו תמוז (אלנתן סלמי, שמעון אבוחצירא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully