וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה ישחק נגד מכבי ת"א

משה בוקר ויניב קובוביץ', הארץ, בשיתוף ניר איסקוב

21.4.2006 / 9:40

שוער בני יהודה שב לאימונים מלאים, בטורינה מודאג מפציעתו המתמשכת: "גמרתי את הקריירה". אבי נימני יפתח על הספסל במכבי

שוער בני יהודה, וינסנט אניימה, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים עקב כאבים בקרסול, צפוי לשחק במשחק מחרתיים (שבת, 19:40, בלומפילד) מול מכבי ת"א. אניימה ערך ביומיים האחרונים אימונים מלאים, וקרוב לוודאי שיפתח בהרכב.

בבני יהודה נדהמו לשמוע מהקשר הקרואטי כי להערכתו הוא סיים את הקריירה. מצבו של באטורינה, הסובל מזה תקופה ארוכה מפציעה, מטריד מאד את ראשי קבוצתו ובעיקר את ניצן שירזי, שהאמין כי ניתן להכשיר את הקשר למשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, ביום רביעי הבא.

גורמים בקבוצה מסרו שבאטורינה אמנם נפגע בשוקית וייעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב בסוף השבוע הקרוב, אולם הם צופים שהוא יחזור למגרשים בעתיד הקרוב מאוד. אתמול עוד ניסו ראשי הקבוצה והמאמן ניצן שירזי לבדוק עם באטורינה אפשרות לזרז את החלמתו ולאפשר לו לקבל את כל הטיפולים האפשריים, כדי שישחק בחצי הגמר, אולם באטורינה הבהיר להם כי אין שום סיכוי שישחק מול חיפה וכי הוא מרגיש שהפציעה שלו היא חמורה מאוד. "אני לא יודע אם אני אצליח לשחק. כמו שזה נראה לי, גמרתי את הקריירה", אמר באטורינה לראשי קבוצתו.

שירזי לא היה מרוצה מכל הסיפור סביב פציעתו של באטורינה ואמר לראשי הקבוצה כי אחת הסיבות העיקריות למצבה של בני יהודה בתקופה האחרונה היא היעדרותו של הקשר הקרואטי המצטיין. ראשי בני יהודה תכננו עד לאחרונה להחתים את באטורינה על חוזה ארוך טווח, אולם כעת הם יאלצו להמתין ולראות באמת מה חומרת פציעתו.

שיתופו של אימורו לוקמן בשבת מוטל בספק. הקשר הגנאי סובל מכאבים בשריר הארבע ראשי, וערך היום (חמישי) אימון אישי עם מאמן הכושר, דרור שמשון. ההערכה היא כי לוקמן בסופו של דבר יעמוד לרשותו של ניצן שירזי נגד מכבי ת"א.

אסי בלדוט ורוני גפני, סיימו לרצות עונשי הרחקה, ויחזרו להרכב. ארנסט אטצ'י ויאיר אזולאי אמורים לעלות כבלמים, בשעה שיניב אלול יסופסל משחק שני ברציפות. בבני יהודה מייחסים חשיבות עצומה לשני המשחקים הקרובים, שעתידים לקבוע את גורל הקבוצה בשני המפעלים, הליגה והגביע.

היו"ר חזי מגן, הבהיר כי ישוב וישוחח עם שירזי לגבי העונה הבאה, רק לאחר משחק חצי גמר הגביע ביום חמישי. עם זאת, גורמים במועדון ידעו לדווח כי חלה התקרבות בפערים הכספיים בין הצדדים.

חוג האוהדים יערוך מגבית ביציעי אוהדי בני יהודה בשבת, לצורך קניית ציוד עידוד למשחק חצי הגמר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, ארנסט אטצ'י, יאיר אזולאי, רוני גפני, אימורו לוקמן (קובי דג'אני), הרוויה קובאצ'ביץ', קובי דג'אני (ברק בדש, כפיר אודי), ראובן עובד, אסי בלדוט, משה ביטון.

קשר מכבי ת"א, תמיר כהן, יועמד לדין משמעתי פנימי בקבוצה, לאחר שעבר בדיקה אצל רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, מבלי לעדכן את הצוות הרפואי של המועדון.

ועדת המשמעת בעניינו של כהן תתכנס מחר או בתחילת השבוע הבא. היום (חמישי) עבר הקשר בדיקת אולטראסאונד בנוגע למתיחה ממנה הוא סובל, והוא לא ייכלל בסגל למשחק מחרתיים (שבת, 19:40, בלומפילד) מול בני יהודה.

נעדר נוסף מהמשחק יהיה רועי דיין, הסובל משברי מאמץ, ועבר היום טיפולים. משה מישאלוף מוצהב, ואת מקומו בקישור האחורי ימלא ליאור ז'אן. אופיר חיים חש ברע ולא הופיע לאימון, אך ההערכה היא כי הוא יהיה כשיר לשבת. גיא חיימוב ערך אימון קל עקב דלקת ברצועת הכתף, ואם לא יוכל להיכלל בסגל, יחליפו השוער השלישי, אסף מנדס.

המאמן טון קאנן קונן בסיום האימון על חג הפסח, שלדבריו פגע בהכנות. ההולנדי התראיין לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "אני שמח שנגמרו החגים, הם קצת הפריעו בהכנות שלנו, אבל צריך לכבד אותם כי אני יודע שהם חשובים".

לגבי המשחק הצפוי, אמר קאנן: "שתי הקבוצות לא עברו תקופה טובה, אנחנו צברנו 4 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ואני מקווה שאחרי שבת נהיה עם 7 נקודות בחודש הזה. כל דבר עלול להשפיע על העתיד, נכון שזו קלישאה, אבל זה נכון. המשחק בשבת הוא מכבי מול בני יהודה ולא טון נגד ניצן שירזי, כפי שבשבוע שעבר לא שיחקתי מול לואיס פרננדז".

על עתידו במועדון, אמר קאנן: "אני מנסה להוציא את הטוב ביותר, אסור לי לחשוב מה יהיה אם אלא להכין את עצמי ולהתכונן. אני בטוח בעצמי ובעבודתי. ברור שבמועדון כמו מכבי יהיו יותר כותרות ויותר מועמדים מאשר לקבוצה בליגת המשנה. לא אדבר עם מועדון אחר כל עוד אני מאמן מכבי ת"א, יש לי ביטחון רב בי ובעבודתי".

על פי האימון, קשה היה להתרשם מההרכב שמתכנן המאמן ההולנדי לעלות בשבת. ההערכה היא כי אבי נמני ימשיך להמתין להזדמנות שלו מהספסל, מאחר שהוא חסר כושר משחק.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אלווין בג'ירי, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, ליאור ז'אן, ארז מסיקה, ג'ובאני רוסו (לירן כהן), אייל ברקוביץ', ז'וזה דוארטה (לירן כהן, אופיר חיים), גיאורגי דמיטרדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully