וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו קוטל את מנצ'יני, ורון והנהלת אינטר

יניב בינו

20.4.2006 / 12:03

בראיון לעיתון ברזילאי, טוען החלוץ כי הוא לא יכול להמשיך יותר בקבוצה, מספר על יחסיו עם ורון ("לא מדברים) ותוקף את החלטותיו של המאמן

חלוץ אינטר, אדריאנו, יוצא במתקפה נוספת על הקבוצה. בראיון לעיתון ברזילאי, החלוץ אינו חוסך ביקורת מהמועדון, ממאמנו רוברטו מנצ'יני ואף מחברו לקבוצה, חואן ורון. "אינטר חסרי כבוד", אומר החלוץ. "כשיש שחקן בצרות, צריך להגן עליו בתקשורת. כאשר הייתי טוב, ביקשו ממני לומר דברים טובים בתקשורת על הסגל, וזה מה שעשיתי. עכשיו אף אחד מהמנהלים לא רץ כדי להגן עליי".

החלוץ הברזילאי, שעובר תקופה קשה, הבקיע רק 4 שערים מאז תחילת 2006 ונתון תחת לחץ רב. "לאינטר צריכה להיות מערכת שתדע להתמודד עם הביקורת הזאת. זה מאוד קל להפיל את התיק על בן אדם אחד. המועדון לא מצליח להתמודד עם הקרקס התקשורתי. כל האחריות נופלת עליי".

הברזילאי אף הודה כי גם יחסיו עם חואן ורון, קשרה הארגנטינאי של הקבוצה, אינם מזהירים, אחרי שבמחצית המשחק בחצי גמר ליגת האלופות מול ויאריאל השניים התעמתו בחדר הלבשה. "יש לי יחסים נורמליים עם חברי לקבוצה. אנחנו אומרים בוקר טוב ולילה טוב. עם ורון, לעומת זאת, אני לא מדבר".

גם יחסיו של החלוץ עם המאמן רעועים זה זמן רב, כאשר אדריאנו מאשים את מנצ'יני בכך שאינו נותן לו רגע מנוחה גם כשאינו כשיר במאת האחוזים וזורק אותו להתמודד לבד במערכה. "במשחקים נגד ויאריאל ומילאן לא הייתי במאה אחוז כשיר, אבל המאמן הטיל עליי להוביל את ההתקפה. איך הוא יכול היה לקחת את ההחלטה הזאת?"

"אם אני בעיה עבור אינטר, אז אני לא יכול להישאר כאן יותר", סיכם החלוץ בן ה-24, שמחוזר על-ידי ריאל מדריד וצ'לסי. "אם אני עדיין באינטר, זה רק בגלל הנשיא מסימו מוראטי. אין עוד סיבה אחרת".

בלי קשר, היעד הבא של אינטר הוא חלוצה של ליבורנו, כריסטיאנו לוקרלי. החלוץ ששקל בעבר לסיים את הקריירה בקבוצתו הנוכחית, מאשר כי הוא רוצה כעת לעבור לאינטר, לאחר שלא הצליח להעפיל עם ליבורנו לגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully