וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאט ובזהירות. ארסנל

20.4.2006 / 8:21

ארסן ונגר לא ממהר לשמוח אחרי ה-0:1 של ארסנל על ויאריאל: "היינו עצבניים במשחק". פורלאן: "השופט טעה, היינו צריכים לקבל פנדל"

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, לא מיהר לשמוח אחרי הניצחון 0:1 של ארסנל על ויאריאל בחצי גמר ליגת האלופות, במשחק שהיה האחרון במפעל בהייבורי: "אני מאמין שהשגנו תוצאה טובה כי לא ספגנו. רצינו שער שני, אבל היינו עצבניים מדי ליד השער. בבית אתה לעולם לא יודע מה יספיק לך בגומלין, מה שהופך אותך ללא רגוע".

ונגר התייחס לשבוע הקרוב, בו יקיימו, בנוסף לגומלין, משחק ליגה עם טוטנהאם בקרב על המקום הרביעי. אם התותחנים ינצחו, הם יגדילו את סיכוייהם לסיים במקום זה, המקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות גם בעונה הבאה: "בששת הימים הקרובים יש לנו משחקים שיכריעו את גורלה של עונה שלמה עבורנו", אמר הצרפתי.

בויאריאל מחו על שיפוטו של קונראד פלאוץ. החלוץ דייגו פורלאן אמר: "הוא עשה שגיאה גדולה כשלא העניק לנו פנדל על ההכשלה של ג'ילברטו סילבה על חוזה מארי. הוא לא ראה את זה, וזה השפיע על כל המשחק שלנו במחצית השניה". אבל פורלאן הודה שלא הכל באשמת השופט: "בסופו של דבר לא שיחקנו טוב, וזה מה שגרם להפסד".

מנואל פלגריני, מאמן ויאריאל, נשמע מעודד ודווקא לא התייחס לשיפוט: "לא שיחקנו טוב, אבל יצאנו בהפסד מינימלי וזו תוצאה לא רעה. היינו צריכים ליצור מצבים טובים ונוחים יותר כשהכדור היה ברגלינו, וזו עוד בעיה, כי לא שלטנו בהחזקת הכדור. אבל אנחנו עדיין חזק בתמונה ואני מאמין שאפשר לעשות את זה בגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully