וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יגיד לא למכבי ת"א?

משה בוקר ואיציק גניש, הארץ בשיתוף ניר איסקוב

20.4.2006 / 7:52

הרציקוביץ' משוכנע שלא תהיה לו בעייה למצוא מאמן לעונה הבאה: "כל אחד ירצה להגיע אלינו". הקבוצה מעוניינת במגרלשווילי ודנין

מכבי ת"א בודקת אפשרות לצרף בעונה את אחד משני המגינים השמאליים, חיים מגרלשוילי ממכבי חיפה ואלירן דנין מבית"ר ירושלים. במכבי יש כוונה לנסות להביא מגן שמאלי ישראלי, שייאבק על חולצת ההרכב מול סאלם אבו סיאם, המחזיק בחוזה לעונה נוספת.

לוואלה! ספורט נודע כי גורמים במכבי כבר גיששו בנושא אצל סוכנם של מגרלשוילי ודנין, רונן קצב. מגרלשילי אינו שבע רצון ממעמדו בחיפה, כמגן שמאלי מחליף לאדורם קייסי, החתום במכבי חיפה לשנתיים נוספות, אולם כל בקשותיו עד כה לעזוב נדחו על הסף.

גם מעמדו של דנין בבית"ר די רעוע. דוד אמסלם מועדף על פניו דרך קבע בהרכב בית"ר ירושלים, כשלעתים מוסט לעמדת המגן שמאלי יואב זיו, בשעה שתומר חליבה מתופקד בצד ימין של ההגנה. בית"ר קרובה לסכם על הצטרפות המגן השמאלי של ארגנטינוס ג'וניורס, אריאל זלצר, לעונה הבאה, מה שיערער את מעמדו של דנין עוד יותר. דנין חתום בבית"ר גם בעונה הבאה, אך לפי מהלך העניינים, הוא בהחלט עשוי לדרוש שחרור.

בתוך כך, מתכוונים במכבי ת"א להעביר הילוך בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, וכבר בשבוע הבא להתחיל במו"מ עם שחקנים שחוזיהם פג בקיץ, ביניהם אבי נמני ולירן שטראובר. מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, הודיע כי כך יהיה כבר בסיום המשחק נגד מכבי חיפה לפני שבועיים וחצי.

גם בסוגיית המאמן עשויות לחול התפתחויות, כאשר המועמדים הבולטים הם ניצן שירזי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, וכן אברהם גרנט. מעמדו של אייל ברקוביץ', המסיים חוזה, אינו ברור, וההערכה הכללית היא כי הוא לא יישאר בקרית שלום.

"בקרוב נחליט מי יהיה המאמן"

בעניין המאמן אמר הרציקוביץ' ל"הארץ": "אני מתכוון לקבל החלטה בנושא מינוי המאמן בלי לחץ ואחרי בדיקה מעמיקה של כל המועמדים".

"נכון שרשימת המאמנים הפנויים מצטמצמת מיום ליום", הוסיף הרציקוביץ', "אבל אין לי ספק שכל מאמן שאני ארצה, גם אם הוא לא פנוי, ישמח לבוא למכבי תל אביב. נחליט ממש בקרוב מי יהיה המאמן".

במכבי מתגבשת החלטה שלא להשאיר את טון קאנן, אולם לוני מעכב את ההודעה הרשמית למאמן ההולנדי. קאנן התייחס אתמול למשחק הניצחון על בית"ר ירושלים (1:2) ואמר: "אין שום סיבה הגיונית שלא נשחק 90 דקות, כמו ששיחקנו בסיום המשחק מול בית"ר. אמרתי כבר לשחקנים שהם צריכים לשאול את עצמם, למה יש יותר מדי הבדלי רמות ממשחק למשחק שלנו. הבעיה נגד בית"ר היתה שהטעות שעשינו בהתחלה, הפחידה את השחקנים ונראה היה שהם שכחו דברים בסיסיים בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully