וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחנים הטביעו את הצוללת

19.4.2006 / 23:11

ארסנל קיוותה לניצחון משכנע במשחק ליגת האלופות האחרון בהייבורי, אבל הסתפקה ב-0:1 קטן על ויאריאל. הכל פתוח למפגש במדריגל

אחרי המנה הראשונה המצוינת בחצי גמר האלופות בין מילאן לברצלונה, הגיעה הערב (רביעי) מנה שנייה קצת פחות טובה מארסנל וויאריאל, במשחק הצ'מפיונס האחרון בהייבורי. ויאריאל רצתה ושיחקה כדי להשיג תיקו שיעביר את ההכרעה לספרד, ארסנל קיוותה לניצחון משכנע שיסגור עניין כבר בהייבורי. בסופו של דבר, אפשר להגיד ששני הצדדים יצאו מרוצים. התותחנים, שניצחו 0:1 משער של קולו טורה בדקה ה-41, תפסו מקדמה רצינית לקראת הגומלין בספרד. בויאריאל לעומת זאת, יודעים שזה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע ושקיים עוד סיכוי להציל משהו בבית כדי להגיע למשחק הגמר.

הקהל בהייבורי, שצפה כאמור במשחק ליגת האלופות האחרון באיצטדיון הצפון לונדוני, קיווה לראות קצת יותר מתיירי הנרי וססק פברגאס וקיבל ערב גדול של אותו טורה ובעיקר של אלכסנדר חלב, שרשם את הבישול היחיד במשחק. אותו חלב הוחלף בדקה ה-81 על ידי דניס ברגקאמפ, עוד אחד אמר שלום לליגת האלופות בהייבורי .

המחצית השניה הייתה מאכזבת עבור שני הצדדים. הצוללת הצהובה הסתגרה לה וניסתה להימנע משער שני. ארסנל לעומתה, לא לחצה מספיק כדי לסגור עניין. מי שגנב את ההצגה היה אולי הקמע החדש של ארסנל בדמות סנאי שחדר למגרש פעם אחר פעם , גרם לכמה עיכובים קלים ובעיקר בידר את יושבי היציעים השמחים בהייבורי.

תיאור המשחק

ההזדמנות הראשונה של התותחנים הגיעה כבר בדקה ה-4. ההגנה של ויאריאל לא התמקמה טוב בכדור חופשי של ארסנל וקולו טורה, שהשתלט עליו, החמיץ מקרוב. ארסנל המשיכה לשבת על השער של הצוללת הצהובה ובדקה ה-12, תיירי הנרי הקפיץ את היציעים בהייבורי, אלא שהשופט פסל את שער שלו בגלל נבדל. 12 דקות לאחר מכן הגיעה הבעיטה הראשונה של הספרדים לכיוון השער, אלא שלהמן לא התקשה לעצור כדור חופשי של ריקלמה.

ארסנל הייתה קרובה מאוד ליתרון בדקה ה-33. התקפה מתפרצת של המארחים מצאה בסופו של דבר את רובר פירס, שהיה כל כך קרוב אבל החמיץ. חצי דקה לאחר מכן, היו אלה ליונברג וסנדרוס, שהחמיצו מקרוב מול אותה הגנה ספרדית, שהתקשתה לתפקד מול כדורי גובה.

שער היתרון של ארסנל הגיע דווקא בהתקפה מסודרת בדקה ה-41. תיירי הנרי הבין שאין לו למי להגביה, שלח כדור עומק לאלכסנדר חלב וזה המשיך ברחוב יפהפה לקולו טורה, שכבש מקרוב, 0:1 לארסנל.

11 דקות מפתיחת המחצית השניה, הבישול השני של אלכסנדר חלב נראה כל כך קרוב. חלב קיבל את הכדור הלפני אחרון בהתקפה שהלכה לפי הספר של ארסן ונגר, אלא שדווקא תיירי הנרי היה זה שהחמיץ מקרוב.

הספרדים הגיעו למעט מאוד הזדמנויות יחסית למחצית הראשונה והיחיד שסיכן את השער של להמן ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השניה היה מרקו סנה, שבעט מרחוק היישר לידיו של הגרמני. דניס ברגקאמפ, שנכנס כמחליף בדקה ה-81, היה קרוב מאוד לבשל לקולו טורה את שערו השני, אבל האיש המאושר של ארסנל הערב החמיץ הזדמנות גדולה דקה לסיום הזמן החוקי. 3 דקות בתוך תוספת הזמן, אותו ברגקאמפ לא הצליח לשלוח רגל למסירה על קו השער ופיספס את ההזדמנות הגדולה שלו לגמור את הסיפור כמעט בוודאות כבר הערב.

הרכב ארסנל: להמן, אבואה, טורה, סנדרוס, פלאמיני, חלב (ברגקאמפ, 81), ליונגברג (ואן פרסי, 81), סילבה, פברגאס, פירס, הנרי.

הרכב ויאריאל: ברבוסה, חאבי ונטה, קיקה אלבארז, ארזו, ארואבארנה, סנה, טקינארדי, סורין (חוסיקו, 72), ריקלמה, חוזה מארי, פורלאן (קאייחה, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully