וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הבית

הפרס למנצחת המפגש בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים (20:55, ערוץ 2) יהיה אירוח המשחק הבא ביניהן, בעוד שלושה ימים. קוז'יקרו: "מסוגלים לנצח כל קבוצה". שמיר: "נצטרך להיות אגרסיביים"

בהפועל ירושלים מגיעים למשחק העונה מול מכבי ת"א (חמישי, 20:55, שידור ישיר בערוץ 2) במצב רוח מרומם. השחקנים כבר אינם עסוקים באירופה, ושני ניצחונות הליגה האחרונים הושגו בצורה מאוד משכנעת. עידו קוז'יקרו אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מוכנים למכבי. הם אמנם הפסידו את המשחקים האחרונים שלהם, אבל אנחנו עסוקים בעצמנו, ונעשה את המיטב. אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

ההפסד האחרון של מכבי לגליל אינו משנה את העובדה כי הירושלמים חייבים לנצח בהיכל נוקיה אם ברצונם לארח את מכבי ת"א, כבר ביום ראשון הקרוב, במסגרת משחקי הסיבוב השלישי. הוראס ג'נקינס, שהיה שקט מאוד בשלושת משחקי הליגה האחרונים, ציין: "יש לנו הזדמנות טובה, אנחנו צריכים לנצל אותה. יש לנו כבוד רב למכבי, להם יש את הניסיון, בלי קשר לכושר בו הם נמצאים".

הפועל ירושלים התאמנה פעמיים בתפר שבין משחק הליגה האחרון מול גבעת שמואל למשחק הקרוב, והיא מגיעה אליו עם אמונה כי ביכולתה לסיים את הסיבוב השני במקום הראשון. תמאר סליי, ששיחק בשבועיים האחרונים בצל האפשרות כי קבוצתו תצרף לסגל שחקן נוסף, הצהיר: "הם יהיו מוכנים ללא קשר לשני ההפסדים, אנחנו נבוא מוכנים למשחק, והקבוצה הטובה תנצח".

החניכים של אדלשטיין הפסידו העונה פעמיים למכבי ת"א, משחק אחד בליגה והשני בגמר הגביע. בשני המשחקים ירושלים הוכיחה כי היא יכולה לתת קרב מצוין למכבי, לכן הפסד שלישי אינו מקובל על אף אחד בבירה. רוג'ר מייסון, שהוביל את קלעי הקבוצה במשחק האחרון עם אחוזים מצוינים מחוץ לקשת, אמר: "שתי הקבוצות מכירות האחת את השנייה, כך שלא תהיינה הפתעות מיוחדות, נעשה הכל בכדי לנצח".

הפועל ירושלים תחסר את הסנטר הישראלי הפצוע שלה, ארז מרקוביץ', כך שרוב הנטל ייפול על מריו אוסטין. מרקוביץ', שצפוי לחזור לפעילות הדרגתית רק בעוד שבועיים, מקווה שחבריו יעניקו לקהל הירושלמי הזדמנות נוספת למשחק גדול במלחה, והוסיף: "שני המפגשים מול מכבי היו פספוס מבחינתנו, המפתח הוא להישאר מרוכזים 40 דקות".

וויצ'יץ': "ירושלים היא קבוצת יורוליג לכל דבר"

באופן מפתיע למדי, האווירה במכבי ת"א ערב משחק המפתח מול הפועל ירושלים די מפוייסת. "צריכים לקחת את שני הפסדי הליגה האחרונים בפרופורציות הנכונות", אומר עוזר המאמן דן שמיר לוואלה! ספורט. "לדעתי בכלל לא צריכים לחבר בין משחק אחד לשני כי כל משחק עומד בפני עצמו. ההפסדים לא קשורים למשחק מחר, עובדה שהפסדנו לבני השרון וניצחנו את אולימפיאקוס. לכל משחק יש את הדינמיקה שלו ולעשות חיבור בין משחק למשחק זו טעות שכיחה, שאנחנו לא שוגים בה".

דבריו של שמיר מבטאים היטב את הלך הרוח במועדון, אבל הגישה הזו קשה בעיקר לאדם אחד, מוני פנאן שמו. "האווירה באוטובוס של הקבוצה אחרי הפסדים אף פעם לא טובה", מספר מקורב למועדון, "אבל אחרי ההפסד בגליל האווירה באוטובוס היתה לא נעימה במיוחד. בדרך כלל שחקנים מנצלים את הנסיעה כדי לישון, הפעם אף אחד לא ישן. כל הדרך השחקנים דיברו ביניהם, ניתחו את המשחק. פיני לא דיבר בכלל אבל מוני, כמו מוני, היה עצבני כל הדרך, עבר בין השחקנים והעיר הערות".

ואם יש דבר ששחקני מכבי ישמחו להימנע ממנו מחר, זה ממפגש נוסף בחדר ההלבשה עם פנאן הזועף. בניגוד לשני המשחקים האחרונים, למשחק מול ירושלים יהיו השלכות: המנצחת תסיים את הסיבוב השני במקום הראשון ותזכה לארח את המפגש השלישי בין הקבוצות, שייערך כבר ביום ראשון הקרוב. במכבי לא לוקחים שבויים ומייסיאו באסטון, שלא התלבש נגד בני השרון והגליל, יחזור לסגל. ניקולה וויצ'יץ', שחגג במשחק הראשון נגד ירושלים במלחה, אמר הערב ש"ירושלים היא קבוצת יורוליג לכל דבר ועניין". "ההכנה למשחק הזה היא אחרת מלכל משחק ליגה רגיל, כי ירושלים היא קבוצה מצוינת שעשתה לנו במשחקים הקודמים הרבה בעיות", הוסיף אנתוני פארקר. שמיר מסכם: "לא צריך לדבר על מוטיבציה לפני המשחק הזה. כל משחק נגד ירושלים הוא קשה ונצטרך להיות מאוד ממוקדים ואגרסיבים כדי לנצח. ברור שיהיה משחק חזק, מעניין וטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully