וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: הפועל ת"א ובית"ר ירושלים עלו לגמר הגביע

אסף שקד

19.4.2006 / 21:35

האדומים גברו 2:4 בפנדלים על האלופה הטרייה, הפועל חיפה, אחרי 1:1 בתום 120 דקות. בית"ר הביסה 1:4 את מכבי ת"א

קבוצות הנוער של הפועל ת"א ובית"ר ירושלים העפילו היום (רביעי) לגמר גביע המדינה לנוער, בעקבות ניצחונות על הפועל חיפה ומכבי ת"א בהתאמה.

במשחק הראשון הדיחה הפועל ת"א את האלופה הנכנסת, רק אחרי דו קרב פנדלים, בו ניצחה 2:4. בתום 120 דקות עמדה התוצאה על שוויון 1:1.

ערן זהבי העלה את הפועל ת"א ליתרון בדקה ה-53, רן יצחק השווה לזכות חיפה 20 דקות מאוחר יותר. אגב, הפועל ת"א נאלצה לשחק בהארכה בתשעה שחקנים, לאחר שבבמהלכה הורחקו זיו סלומוביץ' ואיתי אלקסלסי. חלוץ נבחרת הנערים בן סהר, כבש לזכות הפועל ת"א את הפנדל המכריע.

משחק חצי הגמר השני היה חד צדדי הרבה יותר, והסתיים בניצחון משכנע 1:4 של בית"ר ירושלים על מכבי ת"א. צמד של שי ניסים (דקות 10 ו-41) הוריד את בית"ר להפסקה ביתרון 0:2.

חן עזריאל הגדיל ל-0:3 בדקה ה-66, לפני שתום מנשרוב הקטין בפנדל ל-1:3 (דקה 76). קפטן בית"ר, אבי ריקן, נעץ את המסמר האחרון 6 דקות לסיום. במשחק נטל חלק קובי מויאל, המשתייך לסגל הקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים.

המשחקים נערכו באצטדיון בראשל"צ, לעיני 2,500 צופים, ביניהם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, מאמנה הבא של הפועל ת"א, יצחק שום, הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', מאמן בית"ר ירושלים, גיא עזורי, ומאמן הפועל חיפה, רן בן שמעון. משחק הגמר ייערך ב-3.5 בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully