וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' נשאר בחיפה, זנדברג מציב תנאים

ניר איסקוב

20.4.2006 / 8:17

השוער קיבל בימים האחרונים הצעה מקבוצה מהפרמיירליג, יעקב שחר הטיל וטו על השחרור. זנדברג: "רבע מיליון דולר - ואשאר"

למרות ההצעה שקיבל בימים האחרונים מקבוצה מהפרמייר ליג, ניר דוידוביץ' לא ישוחרר ממכבי חיפה, ובימים הקרובים יחתום רשמית על חוזה לארבע עונות במועדון.

כזכור, ביום ראשון סיכם דוידוביץ' עם יו"ר מכבי חיפה, יעקב שחר, על המשך דרכו בירוק לארבע השנים הבאות, לאחר שדחה הצעה שהגיעה אליו משפילד יונייטד בטענה שזו "לא אטרקטיבית מספיק".

אלא שבימים האחרונים הגיעה לדוידוביץ' הצעה נוספת מהפרמייר ליג, שבמסגרתה השוער בן ה-29 נקרא לעבור בדיקות רפואיות בלבד ולהצטרף בסיום העונה. התנאי שהעמידה הקבוצה הייתה שחרורו ללא תמורה של דוידוביץ', שחוזהו בחיפה פג העונה, בעקבות הבטחה שקיבלה מטעם דייויד אבו, ששידך בין הצדדים.

אבו טוען כי דוידוביץ' ידע על ההצעה הנוספת עוד לפני שסיכם את תנאיו בחיפה, ולכן העביר מסר לקבוצה האנגלית על כך ששחרורו של השוער יתבצע ללא תמורה. אגב, בזיכרון הדברים בין דוידוביץ' לחיפה, לא מופיע סעיף שחרור לחו"ל, וההצעות שיקבל השוער, תובאנה לאישורו של יעקב שחר.

אבו אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אני מאוכזב ממה שקרה. הוא יכול היה להיות מסודר בחיים, ולקבל בעונה אחת באנגליה מה שהוא מקבל בארבע שנים בחיפה. החלום של כדורגלן ישראלי הוא לשחק מול רוד ואן ניסטלרוי באולד טראפורד, איפה האמביציה שלו? הרבה שחקנים בארץ התקשרו אליי ואמרו לי שחבל שהם לא קיבלו הצעות כאלה ממני.

"עוד לא היה עוד שחקן ישראלי שאמר 'לא' להצעה מהפרמייר ליג. לא הייתה לו הבטחה להיות שוער ראשון, אבל באנגליה אין הבטחה כזו לאף אחד. עם שפילד המצב שלו היה מצוין, כי השוער שלהם היה פצוע חצי עונה. הייתה עוד הצעה אחת, הוא ביקש שחרור מחיפה ונענה בשלילה. בשבועיים הקרובים אמצא שוער אחר לקבוצה הזו".

כל המשאים ומתנים - אחרי חצי הגמר (תומר לוי, הארץ)

מיכאל זנדברג מעוניין להישאר במכבי חיפה והוא מוכן להתפשר ולשחק בפחות כסף ממה שמציעה לו בית"ר ירושלים. עם זאת הוא מעוניין לשדרג את ההצעה שקיבל מחיפה, ולא יתפשר על כל מחיר.

ההערכה היא כי זנדברג יסכים להשאר בחיפה גם עבור כרבע מיליון דולר לעונה. בין הצדדים קיימים עדיין פערים ופגישה נוספת אמורה להערך בתחילת שבוע הבא.

כל המשאים ומתנים עם השחקנים שנמצאים על הכוונת של מכבי חיפה - דוד רביבו, אחמד קאסום, משה אוחיון ואחרים יחלו רק אחרי משחק חצי הגמר של חיפה מול הפועל תל אביב בשבוע הבא. גם שמו של חיים בנון קשר נצרת עילית, הוזכר כמועמד להצטרף לחיפה. המאמן, רוני לוי, ונשיא המועדון, יעקב שחר, יפגשו לאחר חצי הגמר ויגבשו את רשימת השחקנים הסופית לעונה הבאה.

שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', יחל את ההכנות בקיץ עם מכבי חיפה וישחק בה למעשה בעונה הבאה. הנשיא שחר הבהיר שאינו מוכן לשחרר את השוער בהעברה חופשית, בטח לא לפני שיקבל הצעה רשמית ממועדון באנגליה.

דוידוביץ' הפנים את המסר והוא בטוח כי אם יגלה יכולת טובה בעונה הבאה, יוכל להשתחרר במהלכה לחו"ל. זאת למרות שבחוזה שנחתם בין הצדדים אין לדוידוביץ' סעיף יציאה לחו"ל הנוגע לעונה הבאה.

"אם יגיע מועדון באירופה שירצה אותי", אמר אמש דוידוביץ', "הוא יצטרך להגיש הצעה ישירה למכבי חיפה. אם לא, אין כל כך על מה לדבר". לאנשי חיפה לא ברור מדוע דייויד אבו, הסוכן שתיווך בין דוידוביץ' לקבוצות האנגליות, לא היה מוכן למסור להם הצעה רשמית. כנראה שאבו הבין שחיפה לא תסכים להעברה חופשית, ובכך נפלה האופציה האנגלית.

במכבי חיפה שוקלים להעניק כניסה חופשית לנשים למשחק ביום ראשון מול הפועל נצרת עילית, בו עשויה להיחגג האליפות העשירית של הקבוצה. קודם לכן התקבלה החלטה שכל ילד עד גיל 15 שיגיע עם חולצה ירוקה, יכנס במחיר סמלי של עשרה שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully