וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: התמונה הושלמה

רועי פרידמן

19.4.2006 / 17:59

אוטווה זכתה במזרח, אחרי שניצחה וקרוליינה הפסידה, ניו ג'רזי זכתה באטלנטי, פילדלפיה שנייה. הבלוז ראשונים ללוטרי

בפאלו - קרוליינה 0:4

עד שלשום, בפאלו לא ניצחה העונה אפילו פעם אחת על האפס. בשני המשחקים האחרונים, המאזן הכולל של הסייברס היה שני נצחונות ויחס שערים של 0:10. אחרי שריאן מילר השיג את השאט אאוט הראשון העונה, מרטן ביירון התקנא ועצר 33 עצירות לשאט אאוט משלו. ז'אן פייר דומונט הבקיע פעמיים, בריאן קמפבל וכריס דרורי עם השערים הנוספים. מרטין גרבר עצר 30 עצירות להוריקנס, שירדו למקום השני במזרח, בעקבות הניצחון של אוטאווה במדיסון סקוור גארדן.

אוטאווה - ניו יורק ריינג'רס 1:5

שתי קבוצות קרות נפגשו למשחקים חשובים לפליי אוף. הריינג'רס היו צריכים לנצח כדי לזכות באטלנטי, הסנאטורס כדי לסיים ראשונים במזרח. הריינג'רס, שלא כמו הסנאטורס, היו תלויים בעצמם. אבל כמו שקורה הרבה, הקבוצה שתלויה בעצמה נפלה. דני היטלי הבקיע את השער ה-50 שלו העונה והוסיף אסיסט, דניאל אלפרדסון, עוד מועמד ל-MVP, עם שער ושני אסיסטים, בנצחון של הסנאטורס, שביחד עם הפסד של ההוריקנס הקנה להם את המזרח.

פטריק איבס, אנדריי מסארוש ומייק פישר עם השערים הנוספים, ריי אמרי עם 27 עצירות לסנאטורס. דומיניק האשק חזר להתאמן, אך הוא עדיין לא צפוי לפתוח את הפליי אוף. מרטין סטראקה עם השער והנריק לונדקוויסט, שחזרה לשער עם 27 עצירות לריינג'רס.

ומה עם יארומיר יאגר ? אפס שערים, אסיסט אחד. בשבוע האחרון הוא הפסיד שלושה תארים: מלך השערים, מלך הנקודות ואליפות האטלנטי. האם הוא יפסיד גם את התואר הרביעי שלו, ה-MVP?


ניו ג'רזי - מונטריאול 3:4

מי שניצלו את ההפסד של הריינג'רס היו הדווילס, שהפכו פיגור של שלושה שערים וזכו באליפות הבית האטלנטי. אחרי שקרייג ריבה, תומאש פלקאנץ ואלכסיי קובאלב העלו את מונטריאול ל-0:3, 14:14 לתוך השליש השני. בריאן ג'יונטה הבקיע את השערים ה-47 וה-48 שלו העונה, פטריק אליאש השווה 5:05 לסיום וג'יימי לנגנברונר הבקיע את שער הנצחון, 2:23 לסיום. מרטן ברודור סיים עם 29 עצירות, וראשון בליגה עם 43 נצחונות. כריסטובל הואה סיים עונה טובה מבחינתו עם 36 עצירות.


פילדלפיה - ניו יורק איילנדרס 1:4

כדי שהפליירס יזכו באטלנטי, הם היו צריכים שלושה דברים. ניצחון, והפסדים של הריינג'רס והדווילס. לצערם, רק שני חלקים בתסריט התקיימו. אך הניצחון שלהם, עם ההפסד של הריינג'רס, הבטיח להם סיבוב ראשון בפלייאוף מול הסייברס החמים.

ברונו ז'רבה העלה את האיילנדרס ל-0:1 בשליש הראשון, אך אר ג'יי אומברגר, ג'ף קרטר, סימון גאנייה ומיכל הנדזוס (שני האחרונים לשער ריק, ובמצב של 4 על 6), הבקיעו בשליש השלישי.

פטר פורסברג חזר לשחק במדי הפליירס, וסיים ללא נקודות. רוברט אש סיים עם 31 עצירות לפליירס, והוא כרגע אמור להיות השוער הראשון לפליי אוף, על חשבון ה-MVP של האולימפיאדה, אנטרו נייטימאקי. גארת' סנו עם 22 עצירות לאיילנדרס.

קרוסבי כבר שבר שיא של למיו

טורונטו - פיטסבורג 3:5

סידני קרוסבי הבקיע שער ומסר אסיסט, וסיים את העונה עם 102 נקודות, כשבכך הוא שבר שיא קבוצתי של נקודות לרוקי, שהיה שייך למריו למיו. אלא שהאיש של המשחק היה מאטס סונדין הוותיק. הקפטן של המייפל ליפס הבקיע שני שערים ומסר שני אסיסטים לטורונטו. ג'והן פול הוסיף שער ואסיסט, דארסי טאקר וג'רמי וויליאמס, בשערו הראשון ב-NHL, השלימו יתרון של 0:5. בשלב הזה החליף מארק אנדרה פלרי את סבסטיאן קרון, שעצר 16 עצירות, וסיים עם עוד 11. קולבי ארמסטרונג עם שער ואסיסט, וריאן מאלון עם השער לפנגווינס. ז'אן סבסטיאן אובן עם 30 עצירות לטורונטו.


שיקאגו - סנט לואיס 2:3 בהארכה

הבלוז, ששכחו מתי הם לא היו בפליי אוף, סיימו את העונה לא רק מחוץ לפליי אוף, אלא גם כקבוצה הגרועה בליגה. קייל קאלדר הבקיע את שער הנצחון, 3:20 בהארכה. רדים וורבאטה ודסטין ביפוגליין השוו פעמיים, אחרי יתרונות של טימופיי שישקאנוב וסקוט יאנג. ניקולאי חביבולין סיים עונה מאכזבת עם 30 עצירות, ג'ייסון בקאשיהוואה עם 49 לבלוז.


נשוויל - דטרויט 3:6

בינואר, נשוויל השלימה סוויפ על דטרויט בדטרויט, והיתה צמודה לרד ווינגס, כשדובר אז על כך שהמשחק הזה יכריע את המאבק על אליפות הבית המרכזי. אלא שמאז הרד ווינגס ברחו לפרדאטורס, וזה הפך למשחק רק לפרוטוקול. הכנפיים נכשלו בנסיון לשבור את שיא הליגה עם 13 נצחונות חוץ רצופים, בעיקר בזכות 4 שערים של הפרדאטורס בשליש השני, כשהשניים הראשונים היו במצב של 5 על 3.פול קארייה הבקיע שלושער והוסיף אסיסט, מרטין אראט ודיוויד לגוואנד הוסיפו שער ושני אסיסטים כל אחד ומייק סילינג'ר עם השער הנוסף. כריס דרייפר, מיקאל סמואלסון וג'ייסון וויליאמס הבקיעו לדטרויט. כריס מייסון עם 30 עצירות לנשוויל, כריס אוסגוד עם 24 לדטרויט.


תוצאות נוספות:

קולומבוס - דאלאס 4:5 בהארכה

פלורידה - אטלנטה 1:2 בהארכה

וושינגטון - טמפה ביי 1:4

מחדשות הליגה:

- גרזן ראשון לאחר סיום העונה: כל צוות האמון והנהול המקצועי של לוס אנג'לס פוטר. הצוות, בראשות המנכ"ל דייב טיילור, הועזב אחרי שהעונה של הקינגס התפוגגה, ובעיקר בגל חוסר הצלחה של שחקני רכש ועזיבת שחקנים חשובים את הקבוצה. בין המפוטרים היה ג'והן טורקטי, שמונה רק לפני חודש אחרי פיטוריו של המאמן אנדי מארי. לטורקטי נמסר שהוא יוכל להתראיין לתפקיד אחרי שימונה מנכ"ל חדש לקבוצה.

- אול-סטאר 2008 באטלנטה. אטלנטה תארח את האול-סטארס של שנת 2008, אחרי שהיתה אמורה לארח אותו ב-2005 אך כזכור, העונה הזו בוטלה עקב סכסוך העבודה בין הבעלים לשחקנים. בגלל האולימפיאדה, לא נערך האול סטארס השנה ובשנה הבאה הוא ייערך בדאלאס.

ארבעה גביעים הובטחו לאחר סיום העונה:

- גביע הנשיא – לקבוצה עם המאזן הטוב ביותר - הוענק לדטרויט רד ווינגס.

- ג'ו ת'ורנטון מסן חוזה זכה בגביע ארט רוס, המוענק לצובר הנקודות המוביל בליגה.

- יקיר המדור ,ג'ונת'ן צ'יצ'ו ייזכה בגביע מוריס רישאר, למלך השערים של הליגה.

- מיקה קיפרוסוף יזכה בגביע ג'נינגס, המוענק לשוערים ששיחקו לפחות 25 משחקים עבור הקבוצה שספגה הכי מעט שערים.

תארי העונה הבכירים ב-NHL הם:

גביע הארט – MVP
גביע נוריס – המגן המצטיין
גביע סלקה – החלוץ עם יכולות הגנתיות
גביע ליידי בינג – השחקן ההוגן
גביע קאלדר – רוקי השנה
גביע וזינה – שוער העונה
גביע אדמס – מאמן העונה

במהלך הסיבוב השני של הפליי אוף, תודיע הליגה על שלושת המועמדים לכל תואר. הגביעים יחולקו בטקס סיום העונה שייערך בטורונטו, אחרי סיום הפלייאוף.

פלייאוף

מזרח:

Z-אוטאווה 113
Y-קרוליינה 112
Y-ניו ג'רסי 101
X-בפאלו 110
X-פילדלפיה 99
X-ריינג'רס 101
X-מונטריאול 93
X-טמפה ביי 92


מערב:

ZP-דטרויט 124
Y-דאלאס 112
Y-קלגארי 103
X-נשוויל 106
X-סן חוזה 99
X-אנהיים 98
X-קולוראדו 95
X-אדמונטון 95

מצ'-אפים – מזרח:

אוטאווה – טמפה ביי
קרוליינה – מונריאול
ניו ג'רזי – ניו יורק ריינג'רס
בפאלו - פילדלפיה


מצ'-אפים – מערב:

דטרויט – אדמונטון
דאלאס – קולוראדו
קלגארי – אנהיים
נשוויל – סן חוזה

תזכורת לפליי אוף: הארכה של 20 דקות, אין פנדלים בסיום ההארכה. אם הארכה מסתיימת ללא שערים, מתקיימת הארכה נוספת עד שיש הכרעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully