וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במאני טיים מכבי תמיד מתפקדת"

19.4.2006 / 11:20

שרון ששון, בראיון לאתר היורוליג, לא מתרגש משני ההפסדים בליגה. טיאגו ספליטר מטאו: "אנחנו יכולים לעשות את זה"

אירופה מתחילה להתחמם לקראת הפיינל פור. אתר היורוליג הרשמי ערך ראיון מרובע עם נציגי הקבוצות שייפגשו בפראג. ממכבי תל אביב, נבחר שרון ששון, שנתן כמה הופעות מצוינות בעונתו הראשונה במדי אלופת אירופה.

"זה חלום גדול עבור כל שחקן בישראל להגיע לפיינל פור, כך שאני מאוד מאושר", אומר ששון. "מעולם לא הרגשתי כמו אחרי הניצחון על אולימפיאקוס. כשקיבלתי את הטלפון בקיץ וביקשו ממני להצטרף עלה לי חיוך על הפנים. היום אני מרגיש שמילאתי תפקיד חשוב בהעפלה של הקבוצה לפיינל פור".

ששון שהפגין קור רוח ויד טובה במשחקים מכריעים, מודע לעובדה שהמעמד בפראג יהיה שונה מכל מה שהכיר. "ברור שהלחץ ישחק תפקיד אצל מי שעבורו זו הפעם הראשונה. היתרון שלנו הוא שיש לנו שחקנים כמו ניקולה, דרק ואנתוני שעושים עבורנו את החיים קלים יותר".

ששון התייחס גם לשני ההפסדים שספגה מכבי תל אביב בליגה בשבועיים האחרונים. "אני לא חושב שזה ישנה", אמר ששון. "אנחנו מגיעים למאני טיים, ובמאני טיים מכבי תמיד מתפקדת. במשחקים שהפסדנו באנו מוכנים אבל לא ציפינו במאה אחזו למשחק צמוד. כשאנחנו משחקים במאני טיים אנחנו תמיד דרוכים".

ספליטר: אנחנו יכולים לעשות את זה

בחצי הגמר תפגוש מכבי את יריבתה מהגמר במוסקבה. "הפעם אנחנו מגיעים בידיעה שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר טיאגו ספליטר הברזילאי. "יש לנו יותר סיכוי להצליח ולנצח. הוכחנו שיש לנו את היכולת לשחק מול הטובות ביותר".

ספליטר זוכר את הגמר מול מכבי בעונה שעברה. "מכבי קבוצה מצוינת. כבר באמצע המשחק ידענו שהם יותר טובים. אבל עבורנו - מועדון קטן מעיר קטנה זו היתה חוויה יוצאת מן הכלל. השנה אנחנו צריכים להנות מהפיינל פור ולשחק חזק, הדברים הטובים כבר יקרו".

רוג'ר גרימאו מברצלונה, דיבר על חילופי המשמרות במועדון. "מה שעשינו לא היה קל. היינו כמעט קבוצה חדשה לגמרי בקיץ, עם הרבה שחקנים חדשים שהגיעו, אפילו המאמן, שהביא איתו פילוסופיה חדשה. אני חושב שהיה צפוי שיהיו לנו קצת עליות וירידות אבל עכשיו אנחנו משחקים ברמה גבוהה. כולנו למדנו איך המאמן אוהב שדברים נעשים, ולמדנו אחד את השני טוב מאוד, וזה עזר לנו להרים את הרמה שלנו, במיוחד בהגנה ".

דייויד וואנטרפול לא היה עם צסק"א בפדיחה של שנה שעברה במוסקבה. גם הוא כמו כולם שם, מקווה שהעונה הדברים יראו אחרת. "המטרה היא לא להגיע לפיינל פור אלא לזכות בו. אני מקווה שאני וחבריי נצליח לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully