וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח כולו שלהם

19.4.2006 / 9:12

הקליפרס שהפסידו לממפיס יסיימו חמישי במערב ויקבלו את הביתיות מול דנבר, בעוד הגריזליס יסעו לדאלאס. וושינגטון ניצחו את הבאקס

מחר בלילה תסתיים העונה הרגילה 2005/6 ב-NBA, ובשבת בערב תתחיל העונה האמיתית, הלוא היא הפלייאוף. בשעה 22:00 נקבל משחק אחד מהסיבוב הראשון של המזרח, אבל מכיוון שהדירוגים הסופיים טרם נקבעו עדיין לא ידוע איזה משחק זה יהיה. וושינגטון, אינדיאנה, שיקגו ומילווקי ממשיכות להילחם על המקום החמישי. במערב כל מה שנותר פתוח הוא הקרב על המקום השביעי בין הלייקרס לסקרמנטו.

ממפיס גריזליס - ל.א קליפרס 95:101

הקליפרס אמנם הפסידו, אבל למעשה יצאו מנצחים מהלילה הזה. לוס אנג'לס תסיים שישית במערב ותזכה לפגוש בסיבוב הראשון של הפלייאוף את דנבר השלישית עם יתרון הביתיות (בגלל מאזן טוב יותר). הגריזליס אמנם רשמו את הניצחון השביעי שלהם משמונת האחרונים וסיימו במקום החמישי, אבל זכו בצ'ופר הלא כל כך משתלם לפגוש את דאלאס ללא יתרון הביתיות. זו אחת הסיבות שהליגה הבהירה שתשנה את השיטה המשונה הזו כבר בעונה הבאה.

לפני המשחק היו דיבורים על כך שאולי שתי הקבוצות ינסו להפסיד בכוונה בשביל להימנע ממפגש עם המאבריקס, אבל זה לא כל כך ניכר על הפרקט. הקליפרס שיחקו בלי סם קאסל וכריס קיימן, שקיבלו מנוחה, וקורי מגטי הפצוע. הדובים הושיבו את פאו גאסול על הספסל. אחרי שהמארחים הוליכו ב-18 הפרש, מחליפי הקליפרס מחקו את היתרון וכמעט הפכו את התוצאה.

"היה משחק ביזארי, ולא אוסיף דבר" אמר הפורוורד של ממפיס, שיין באטייה. הקליפרס השתמשו ברוב שלבי המשחק בספסל, אולי בשביל להסתיר את כוונותיהם. "לא דיברנו על זה כל כך", אמר וולטר מקארתי. "רצינו לנצח את המשחק הזה, וניסינו לעשות את זה עם מי שהיה על המגרש".

ג'יימס סינגלטון הוביל את הקליפרס עם 23 נקודות ואלטון ברנד הוסיף 17. ג'ייק טסקאלידיס הוביל את הגריזליס עם 18 ולורנזן רייט הוסיף 17.

וושינגטון - מילווקי 103:116

גילברט ארינס עם 43 נקודות (17 מ-19 מהעונשין) שיפר את סיכויה של וושינגטון לסיים במקום החמישי ולהימנע ממפגש עם דטרויט, מיאמי או ניו ג'רזי. גם מייקל רד נתן 43 מהצד השני (18 מ-19 מהעונשין), אבל לא הצליח לצאת גם עם הניצחון. אנטואן ג'יימיסון הוסיף 28 ו-9 למכשפים, וגם קארון באטלר היה טוב עם 22 ו-9. טי ג'יי פורד, עם 26, 6 ו-8 אסיסטים, ניסה לסייע לרד, אבל לשווא.

הניצחון נותן לוויזארדס יתרון של משחק על אינדיאנה ושיקגו, ומשחק וחצי על מילווקי. ניצחון של וושינגטון ביום רביעי בדטרויט, או הפסד של שיקגו בבית לטורונטו יסדר להם את הסיפור. "את העונה שעברה סיימנו במקום החמישי", אמר ארינס, "אז אנחנו במקום החמישי עד שמישהו ייקח אותו מאיתנו. היחידים שיכולים לעשות זאת הם הפיסטונס".

מילווקי יכלה לנסות להגיע למקום החמישי, אבל ההפסד חרץ את גורלה להיות תלויה ביריבותיה, ולראות האם תצליח לסיים גבוה יותר מהמקום השמיני, בו היא שוכנת כרגע.

סקרמנטו - סיאטל 105:111

הקינגס חמים, והלילה השיגו את ניצחונם התשיעי ב-11 המשחקים האחרונים. בונזי ווילס עם 23 נקודות וקני תומאס בערב מצוין של 17 נקודות, 18 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. הובילו את סקרמנטו, כשמייק ביבי נותן עוד ערב יציב של 21 נקודות ושש שלשות.

הקינגס (38:44) יסיימו במקום השביעי במערב אם הלייקרס יפסידו הלילה להורנטס. ניצחון של ל.א ישלח את סקרמנטו למפגש מול סן אנטוניו.

"לא ממש משנה לנו את מי נקבל", אמר רון ארטסט שרשם שיא שלילי של 3 נקודות. "מה שחשוב הוא שאנחנו שם". תומאס קילקל קצת את הערב שלו עם קטטה מילות בינו לבין שאריף עבדור ראחים בדרך לספסל. "זה רק כדורסל, שום דבר רציני", אמר עבדור ראחים. "רק מתווכחים, דוחפים קצת אחד את השני".

ריי אלן הוביל את הסוניקס עם 26 נקודות וניק קוליסון הישווה את שיא הקריירה שלו עם 20.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

תוצאות נוספות

אטלנטה - מיאמי 100:103

שלשה של טיירון לו 8.3 שניות לסיום נתנה להוקס ניצחון על מיאמי, שנתנה מנוחה לשאקיל אוניל, דווין וויד וגארי פייטון. גם פט ריילי ויתר על האירוע, והעדיף להישאר בניו יורק לצד אימו החולה.

"חשבתי שנוכל לנצח אבל לא עשינו את זה", אמר עוזר המאמן רון רות'סטיין שהחליף את ריילי. "אבל עשינו מה שהיינו צריכים מבחינת חלוקת דקות בין הבחורים".

זאזה פאצ'יוליה הוביל את אטלנטה עם 18 נקודות, דורל רייט הוביל את ההיט עם 19.

פילדלפיה - ניו ג'רזי 88:91

הסיפור המרכזי במשחק הלא משמעותי הזה היה אי הופעתם של אלן אייברסון וכריס וובר בגלל פציעה. הבעיה היתה שהשניים לא הודיעו דבר לראשי הקבוצה, וצפויים להיענש. "המועדון לא יסבול התנהגות כזו", אמר המאמן מוריס צ'יקס, שהיה צריך להתמודד גם עם העצבים מהקהל.

אנדרה איגואדלה הוביל את הסיקסרס עם 27 נקודות, למונד מארי הוביל את הנטס עם 19.

תמונת הפלייאוף

במזרח:

1. דטרויט
2. מיאמי (12 משחקים מאחור)
3. ניו ג'רזי (15)
4. קליבלנד (15)
5. וושינגטון (23) - דטרויט (ח)
6. אינדיאנה (24) - אורלנדו (ב)
7. שיקגו (24) - טורונטו (ב)
8. מילווקי (24.5) - סיימה את משחקיה


במערב:

1. סן אנטוניו
2. פיניקס (9 משחקים מאחור)
3. דנבר (18)
4. דאלאס (2)
5. ממפיס (14)
6. קליפרס (16)
7. לייקרס (18) - ניו אורלינס/אוקלהומה (ב)
8. סקרמנטו (18.5) - סיימה את משחקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully