וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: סטיבנס בשלב הבא, אוסליבן התחיל להפציץ

19.4.2006 / 0:47

מתיו סטיבנס גבר על ג'ו סווייל, לקראת מפגש מול דוהרטי. אוסליבן מוביל 2:7 על הרולד, כולל ברייק של 139 נקודות, הגבוה עד עתה בטורניר

מתיו סטיבנס הצליח לגבור היום (שלישי) אחרי קרב קשה על ג'ו סווייל 5:10, ולעלות לשמינית הגמר למפגש מסקרן מול קן דוהרטי. סטיבנס, הפינאליסט משנה שעברה, הוביל 3:6 לפני שסווייל צמצם ל-5:6, אך אז הוולשי בן ה-27 זכה בארבעת המשחקונים האחרונים, והשלים ניצחון. סווייל התלונן בסיום המשחק על השולחן: "זה היה בדיחה, אני פשוט מזועזע מהשולחן הזה. כל מכה שנייה היה קיק, חבל שאני צריך להיות מוטרד מהדבר הזה", אמר בתסכול הצפון אירי.

מארק וויליאמס הוולשי, שזכה כבר פעמיים בעבר בקרוסיבל, לא התקשה מול אנתוני המילטון, וגבר עליו 1:10, בדרכו למפגש בשמינית הגמר עם מארק סלבי (שהפתיע, כזכור, את ג'ון היגינס). "זו התחלה מצוינת עבורי", אמר וויליאמס, "הייתי בטוח שאני בבית המוות וממש פחדתי, אבל עכשיו, אחרי שהיגינס הודח, אני מקווה שגם אוסליבן, הנדרי וסטיבנס יעופו, ושווילי תורן (שכבר פרש) יחזור".

מארק פו מהונג קונג גבר בקלילות מפתיעה 3:10 על אלן מקמאנוס האירי, שהשיג רק 98 נקודות בששת המשחקונים ששיחק היום. ההפסד הזה מוביל לכך שאחרי 14 שנה בצמרת הסנוקר, מקמאנוס מודח מהטופ-16.

החדשות הטובות בתחרות מגיעות מרוני אוסליבן, שמוביל על דייוויד הרולד 2:7 בסיום הסשן הראשון. אוסליבן הציג יכולת מרשימה כשניצח את שבעת המשחקונים הראשונים, כשבאחד מהם השיג ברייק של 139 נקודות, הניקוד הכי גבוה שהושג עד עתה בתחרות.

בתוצאת ביניים מפתיעה, סטיבן הנדרי, אלוף הטורניר 7 פעמים בעבר, מפגר 6:2 מול נייג'ל בונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully