וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבי גרשון ייפגש בשבוע הבא עם הנהלת הפועל ת"א

ניר איסקוב

18.4.2006 / 16:34

הצדדים קבעו להיפגש בנוגע לעתיד הקפטן, לאחר משחק חצי גמר הגביע. האוהדים אינם מורשים להכניס אביזרי עידוד לבלומפילד

בשעה טובה נקבעה פגישה בין קבוצת הניהול של הפועל ת"א, בראשות מוני הראל, לבין אחיו ונציגו של שמעון גרשון, עו"ד סבי גרשון, אשר תיערך בשבוע הבא, כפי הנראה ביום חמישי.

אתמול (שני) בערב נוצר קשר הנהלת הקבוצה לבין סבי גרשון, שנדברו להיפגש לאחר משחק חצי גמר גביע המדינה של הפועל ת"א מול בני סכנין, ביום רביעי.

על פי ההערכות, קבוצת הראל תציע לגרשון, שמשתכר כ-250 אלף דולר, העלאה לסכום הנע בין 280-300 אלף דולר לארבע עונות, עם אופציה להשתלב בעתיד בתפקיד מקצועי במועדון.

לוואלה! ספורט נודע כי בכוונת בית"ר ירושלים להציע בסיום העונה לקפטן הפועל ת"א בן ה-28 חוזה לשלוש עונות תמורת שכר שנתי הנאמד ב-470 אלף דולר.

יש לציין כי עם מינויו של יצחק שום לתפקיד מאמן הפועל ת"א, בקשתו הראשונה מהנהלת המועדון הייתה להאריך את חוזהו של גרשון בהקדם. אגב, גם החתימה הרשמית עם שום לעונה הבאה, מתוכננת לאחר משחק חצי גמר הגביע.

ניר פרצלינה, מנכ"ל חברת "היכלי הספורט", המנהלת את אצטדיון בלומפילד, הודיע כי מעתה ייאסר על אוהדי הפועל ת"א ומכבי ת"א להכניס לתחומי האצטדיון אביזרי עידוד, לאחר שהדליקו אבוקות ורימוני עשן בדרבי האחרון לפני שבועיים. פרצלינה הדגיש כי האיסור חל גם לגבי העונה הבאה.

"הייתה בינינו הבנה, לפני יותר משנה, שהאוהדים יכניסו לא יכניסו אבוקות, ולשמחתנו, הם עמדו בה", הסביר פרצלינה. "הם הורשו להכניס כל מה שהם ביקשו, ובכל כמות, אחרי שהשגתי אישורים מהמשטרה, כולל בדרבי האחרון.

"בצורה מתוזמנת ומחרידה נדלקו 13 אבוקות ורימוני עשן, וזו פגיעה אישית באמון ביני לבינם. אני עוד נלחם עם המשטרה שייתנו להם עוד ציוד לעידוד, אבל יש גבול לכל תעלול. הם יוכלו להכניס רק צעיפים. איך אני יכול להאמין למישהו עכשיו? כשיקרה אסון חס וחלילה, כולם ייעלמו, ואני אשאר אחראי לבד כבעל רישיון העסק, ואעמוד לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully