וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי ג'ורדן רוצה את לברון בפלייאוף

18.4.2006 / 16:40

מאמן וושינגטון מקווה לסיים במקום החמישי ולשחק מול קליבלנד בסיבוב הראשון: "הנתונים מראים שעדיף לנו לא לפגוש את מיאמי"

מאמן וושינגטון וויזרדס, אדי ג'ורדן, אמר שהוא רוצה לקבל את קליבלנד בסיבוב הראשון של פלייאוף המזרח."הנתונים מראים שעדיף לנו לפגוש את קליבלנד מאשר את מיאמי, ככה שנשמח לסיים במקום החמישי", אמר ג'ורדן, כשמעט לפני הישורת האחרונה של העונה הסדירה בליגה, הקרבות על המיקום לקראת הפלייאוף פתוחים. הוויזרדס מחזיקים במאזן חיובי של 1:3 מול הקאבס העונה, ומאמינים ביכולתם לעעבור את לברון ג'יימס וחבריו, למרות שליריבה יהיה יתרון ביתיות.

פרד הויברג פרש ויצטרף להנהלת הוולבס

פרד הויברג פרש מכדורסל, ויצטרף להנהלת מינסוטה טימברוולבס. הגארד בן ה-33 עבר ניתוח בליבו ביוני 2005, ולא שיחק השנה כדורסל מקצועני. הויברג יצטרף לוולבס בשני מישורים, המקצועי והעיסקי. "כולם היו מודעים לבעיה הרפואית שלי", אמר הויברג, "ואני רוצה להודות בשמי ובשם משפחתי לכל מי ששלח לי ברכות החלמה והתפלל למעני".

מיליצ'יץ' קרוב להארכת חוזה במג'יק

אורלנדו ודרקו מיליצ'יץ' מרוצים מהחיבור ביניהם, וכבר חושבים על הארכת חוזהו של הסנטר הצעיר. למרות זאת, המג'יק עוד לא ישבו עם מיליצ'יץ'. "שוחחנו בינינו, אבל טרם החלטנו אם להציע לו חוזה ארוך טווח", אמר אוטיס סמית מצוות הניהול של הקבוצה, "נמשיך בשיחות, נבצע הערכות, ונפעל". באורלנדו מייעדים תפקיד חשוב לסנטר הסרבי בעונה הבאה, ואם יענה על הציפיות, כנראה יזכה בחוזה ארוך ושמן.

סיאטל וגולדן סטייט נותנות בטחון למאמניהן

הנהלת סיאטל סופרסוניקס החליטה שבוב היל יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. למרות כשלון הקבוצה לעלות לפלייאוף, הוחלט שהאופציה להארכת חוזהו של היל, עדתום עונת 2006/7 תתבצע. "אני אסיר תודה להנהלת הסוניקס עבור ההזדמנות שהם נתנו לי", אמר המאמן.

מאמן נוסף שימשיך בקבוצתו בעונה הבאה, הוא מייק מונטגומרי מגולדן סטייט ווריורס. על המשך העסקתו הודיע סגן נשיא הקבוצה, כריס מאלין. מונטגומרי השיג עד עתה, במעט פחות משתי עונות, מאזן שלילי של 95 הפסדים ו-68 נצחונות בקבוצה שנמצאת דרך קבע בתחתית של הליגה, אחרי שאימן 18 שנה במכללת סטנפורד. "אני חושב שמייק עדיין לומד הרבה", אמר מאלין, שהוסיף וציין שהוא מאושר מאיך שהקבוצה נראית בחודש האחרון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בבלייזרס עסקים כרגיל

זאק רנדולף, שחקן פורטלנד, נקנס והושעה ממשחק אחד על ידי הקבוצה. רנדולף, שמוביל את הבלייזרס בנקודות העונה (18 למשחק), עזב את האולם במהלך משחקה של קבוצתו מול גולדן סטייט ביום שבת. הפורוורד הפצוע לא הצטלם לתמונה הקבוצתית לפני המשחק ונענש. "זה קרה, וטיפלנו בעניין", הסתפק מאמן הקבוצה, נייט מקמילן בתגובה קצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully