וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לעבדול ראזאק יש חג

רומן רוזנבלט

18.4.2006 / 15:13

במכבי נתניה ערכו אימון וחגגו יום הולדת 23 לקשר הגנאי. הקבוצה תזומן לועדת המשמעת בשל זריקת חפצים במשחק מול הפועל ת"א

ערב החג השני (שלישי) ערכה מכבי נתניה אימון בוקר, ממנו נעדרו אמיר טגה, דקל קינן ואסף בן מוחא, שהתאמנו עם הנבחרת האולימפית, המתכוננת לקראת טורניר בינ"ל באוקראינה. טל בנין וליאוניד קרופניק המשיכו לעשות סיבובי ריצה ומתיחות, ועדיין לא שבו לאימונים סדירים עם הקבוצה. החלוץ פפי קימוטו לא חש בטוב ולא נטל גם הוא חלק באימון, אך צפוי לחזור להתאמן כבר מחר.

השוער והקפטן, אבי פרץ, חזר להתאמן לאחר שחלה הטבה במצבו. זאת בעקבות הפגיעה שספג בצלעותיו בשבת האחרונה. ישראל זביטי, המחכה עדיין לתוצאות בדיקותיו האחרונות אשר יבהירו את מצבו הבריאותי, ורפי סרוסי המחלים מניתוח בכף רגלו, הגיעו לבקר את חבריהם, כמו גם חבר ההנהלה, אמיר קשב, שחזר משהייה בחו"ל לרגל עסקיו. בסיום האימון בירכו השחקנים את הקשר הגנאי, איברהים עבדול ראזאק, שחוגג היום את יום הולדתו ה-23.

קבוצת מכבי נתניה ופרץ זומנו לדיון בועדת המשמעת של התאחדות שיתקיים ביום שלישי הבא, 25 באפריל. הקבוצה הוזמנה בגין התנהגות הקהל במשחק מול הפועל תל אביב, שכללה בין היתר זריקת חפצים לשדה המשחק, ופרץ בשל הכרטיס האדום שקיבל, לאחר שלטענת עוזר השופט במשחק העליב אותו ותפס בחולצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully