וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכון לעכשיו פרננדז לא ממשיך"

אסף שקד

19.4.2006 / 13:21

מקורב למנג'ר בית"ר ירושלים התייחס לעתידו בקבוצה: "אין טעם לתכנן את מי להביא בעונה הבאה". דאראו זעם על הקדמת האימון

בשבועות האחרונים נוצרה תחושה ש[[לואיס פרננדז]] ובית"ר ירושלים ימשיכו את הקשר ביניהם. אולם מקורב למנג'ר אמר אתמול(שלישי) לוואלה! ספורט: "פרננדז טרם החליט מה יקרה בעונה הבאה. למרות שבשבועיים האחרונים המצב נראה, לכאורה, רגוע, ונראה היה כי קיבל החלטה, הוא טרם גיבש עמדה לעונה הבאה ונכון לעכשיו הוא עומד בהחלטתו הקודמת לא להישאר".

המקורב אמר על התוכניות להביא שחקנים זרים: "כל עוד לואיס לא החליט אם יישאר בעונה הבאה, אין טעם להתעסק במי במי יישאר ובמי לא. הדיבורים על כך שהוא ויתר על שחקנים מסויימים או רוצה אחרים יישארו בגדר ספקולציות. אין טעם לפתוח את ההכנות להחתמות השחקנים לעונה הבאה".

גורם בצוות המקצועי אישר את הדברים: "כרגע שום דבר לא ברור, הכל מעורפל. עדיין לא ידוע מה יהיה הצוות המקצועי בעונה הבאה ולכן מוקדם לדבר על שחקנים שיישארו ויילכו. אני מאמין שבשבועיים הקרובים העניינים יתבהרו ואז נוכל לתת הערכה מדויקת לגבי אותם שחקנים".

בלם הקבוצה, איגור מיטרסקי, התראיין אתמול בעיתון מקדוני, שם הביע את רצונו להישאר בבית"ר. במקביל הוא מחזיק בשתי הצעות מקבוצות בכירות ברוסיה ובהצעה מקבוצה מאיטליה מאחת משתי הליגות הבכירות. ההעדפה שלו היא להישאר בבית"ר, למרות שטרם פנו אליו.

דאראו השתולל - והתקשר לונגר

פרננדז שוב לא הגיע הבוקר לאימון הקבוצה (סיבות משפחתיות), שקיימה אימון מצומצם. כל שחקני ההרכב שפתחו מול מכבי ת"א קיבלו יום חופשי, כולל השוער גיא סולומון. ארבעה שחקני הנבחרת האולימפית, ברוכיאן, בן שושן, קובי מויאל ואלירן דנין.

גיא עזורי העביר את האימון, שהיה אמור להתחיל ב-11 אבל הוקדם ל-10. מי שלא ידע על ההקדמה ולא אהב אותה במיוחד היה טיבריוס דראו, המאמן למיצוי יכולות, שהגיע ב-11, ראה שהאימון מתנהל כבר שעה והתרגז: "אני לא נשאר פה, אני חוזר ללונדון".

דאראו, העובד גם עם ארסנל האנגלית, הרים מספר טלפונים, כשאחד מהם לארסן ונגר. מאמן הכושר, אריק בלונדל, ניסה להרגיעו, אבל הוא עדיין היה נסער ועזב בעצבים. אם היה רגע של חיוך לדאראו באימון, זה קרה במפגש עם ליאור אסולין. השניים שוחחו וליבנו את העניינים בעקבות תקרית ביניהם באימון לפני שבועיים, ודיברו באווירה נעימה. ברק יצחקי, שלא התאמן בימים האחרונים, ערך אימון קל.

מחר ב-18:45 תפגוש קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים באצטדיון העירוני בראשל"צ את מכבי ת"א במסגרת חצי הגמר גביע המדינה. הכניסה תהיה חופשית. קובי מויאל, שערך אימון עם הנבחרת האולימפית, צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה. ב-16:30 ייפגשו הפועל ת"א והפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully