וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ניצחון דרמטי על רומניה

18.4.2006 / 18:54

אנה סמאשנובה הפסידה במשחקה הבינ"ל ה-59 למאדלינה גוינאה 6:1, 6:2. שחר פאר תיקנה במפגש עם מוניקה ניקולסקו ובמשחק הזוגות

שמחה גדולה היתה היום (שלישי) במחנה הישראלי לאחר ששחר פאר וציפי אובזילר ניצחו במשחק הזוגות המכריע מול רומניה והעניקו לישראל ניצחון שני רצוף בגביע הפדרציה. אחרי ההפסד של סמאשנובה והניצחון של פאר, במשחקי היחידים, הייתה ישראל חייבת ניצחון במשחק הזוגות כדי לנצח במפגש. פאר ואובזילר הציגו משחק לחימה גדול, מול מוניקה ניקולסקו ומאדלינה גוינאה, והשאירו את הנבחרת הישראלית כיחידה עם שני ניצחונות בתום יום המשחקים השני בבית 4.

המערכה הראשונה היתה צמודה, ובמצב של 2:3 לרומניות, ניצחו פאר ואובזילר ארבעה משחקונים רצופים וזכו במערכה הראשונה - 3:6. הרומניות העיקשות הציגו משחק לחימה יוצא מן הכלל, הוליכו 2:4 במערכה השנייה, הישראליות השוו ל-4:4, אולם הרומניות ניצחו 4:6. את המערכה השלישית פתחו הרומניות מצוין ועלו ל-1:3, אולם פאר ואובזילר חזרו בגדול, עלו ל-3:5 וניצחו 4:6 בסיום.

ישראל לא תזכה ליום חופשי מחר, ותפגוש במשחק חשוב ביותר את אסטוניה, שגברה היום בקלות 0:3 על שבדיה.


התחיל קשה

נבחרת הפדרציה של ישראל השוותה את התוצאה מול רומניה ל-1:1, במסגרת משחקי בית 1 אירופה/אפריקה של גביע הפדרציה. אנה סמאשנובה נוצחה היום (שלישי) 6:1 6:2 ע"י מאדלינה גוינאה במשחק הראשון במפגש בין הנבחרות, שחר פאר ניצחה את הרומניה מוניקה ניקולסקו - 4:6, 4:6.

עבור סמאשנובה היה זה המפגש ה-59 שהיא משחקת עבור ישראל, עובדה שהעלתה אותה למקום הראשון בכל הזמנים בעולם במספר מפגשים (TIES) מול נבחרות. בכך עברה סמאשנובה (במשחקה ה-71 עבור הנבחרת) את ארנצ'ה סאנצ'ז-ויקאריו הספרדיה.

הרומניה פתחה טוב את המשחק והוליכה 0:4, סמאשנובה שברה ל-4:1, אולם הפסידה 6:1 בראשונה. את המערכה השנייה פתחה הישראלית ביתרון 0:2, אולם הרומניה זכתה בכל ששת המשחקונים הבאים, ולמרות שסמאשנובה עוד הצילה שתי נקודות משחק – הרומניה ניצחה 2:6 במערכה השנייה ובמשחק כולו.

פאר השוותה ל-1:1 לאחר ניצחון 4:6 4:6 על ניקולסקו, במפגש בין שתי המדורגות הראשונות. כמו סמאשנובה, גם פאר פגשה שחקנית רומנית עיקשת ביותר. הישראלית פתחה עם 0:2, אולם ניקולסקו הצליחה לעלות ל-3:4. פאר ניצחה שלושה משחקונים ברציפות ולקחה את המערכה הראשונה - 4:6. במערכה השנייה עלתה הרומניה ל-1:3, פאר השוותה ל-3:3 ושוב ממצב של פיגור 4:3 הצליחה לנצח שלושה משחקונים בדרך לניצחון 4:6 ובמשחק כולו.

כעת מוטלת על פאר וציפי אובזילר המשימה לנצח את מפגש הזוגות ובכך לנצח את המפגש כולו מול רומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully