וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרסקי, בית"ר ומכבי ת"א לדין

ניר איסקוב

18.4.2006 / 12:23

אלון יפת ציין בדו"ח השיפוט, כי הרחיק את הבלם בשל מחיאת כפיים בהפגנתיות. הקבוצות יגיעו לועדת המשמעת בגין השלכת חפצים

איגור מיטרסקי, בית"ר ירושלים ומכבי ת"א יועמדו בשבוע הבא לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, בעקבות דו"ח השיפוט שהגיש היום (שלישי) שופט המשחק אלון יפת על אירועי המשחק ביניהן ביום ראשון (1:2 למכבי ת"א).

מיטרסקי יישפט בגין אחת משתי העבירות: התנהגות בלתי הולמת או העלבת שופט, החמורה שבהן. יפת ציין כי הרחיק את הבלם המקדוני לאחר שזה "מחא כפיים בהפגנתיות כנגד החלטות השופט במשך מספר שניות ולמול השופט".

יש לציין כי היה זה הכרטיס האדום השלישי שספג העונה הבלם, ועל פי מקרה תומר בן יוסף, גם הוא עלול לרצות הרחקה משלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה.

בית"ר ירושלים ומכבי ת"א יועמדו לדין עקב השלכת חפצים מצד אוהדיהן, וצפויות להיענש בקנס משמעותי. נגד בית"ר אמנם קיים עונש רדיוס על תנאי, אך הוא לא יופעל ככל הנראה, מכיוון שסעיף העבירה שונה. על פי יפת "בסיום המשחק, ברדתנו לחדר ההלבשה, נזרקו לעברנו מיציע המאוכלס באוהדי בית"ר כוסות משקה וכן טילונים וחפצים נוספים. מהדקה ה-65 ואילך נזרקו מצתים לעבר עוזר השופט, דני קרסיקוב, מיציע אוהדי בית"ר".

באשר לאוהדי מכבי ת"א כתב יפת: "בדקה ה-50 נזרקה כוס מלאה במשקה לכיוונו של שחקן בית"ר, כאשר הגיע להגביה כדור קרן לטובת קבוצתו בפינת המגרש מיציע אוהדי מכבי ת"א".

יפת הסביר את נסיבות הרחקתו של ז'רום לרואה בכך ש"הקשר הצרפתי פגע במרפקו בשחקן יריב (סאלם אבו סיים, נ.א.) במתכוון ללא כדור". לרואה אמור לספוג עונש הרחקה אוטומטי ולא יועמד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully