וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין רייס עולה לנהריה

שגיא ניר

18.4.2006 / 11:20

הגארד ששוחרר מעירוני רמת גן יחליף את קורי קאר עד שזה יחלים מפציעה. הפועל ת"א מעוניינת באסף יגל, רמת השרון שוב מחפשת זר

יותר משלושה שבועות חלפו מאז המשחק האחרון של קורי קאר, וראשי עירוני נהריה החליטו למצוא לו מחליף זמני. קווין רייס, הגארד ששוחרר לפני יותר מחודש מעירוני רמת גן הוחתם בקבוצה לתקופת הביניים, שתיקבע בהתאם לקצב ההחלמה של קאר הפצוע בברכו.

קורי קאר, שהובא השנה לנהריה מאליצור אשקלון, עבר לפני יותר משבועיים בדיקת MRI שהראתה על הצטברות נוזלים מתחת לברך. תקופת ההחלמה המתארכת והחשש בנהריה מאיבוד המקום בפיינל פור הביאה להחלטה להחתים את רייס שיהיה הזר החמישי של הקבוצה, לפחות עד חזרתו של קאר. בקבוצה לא פסלו את האפשרות שגם לאחר חזרתו של קאר ישאר רייס בקבוצה עד לתום העונה.

ב-13 משחקים במדי רמת גן קלע רייס 10.8 נקודות ב-28.9 דקות, קטף 3.8 ריבאונדים ומסר 2.3 אסיסטים. ברמת גן היו מרוצים ממשחק ההגנה של השחקן, אבל החליטו להחליפו על מנת לחזק את האיום מחוץ לקשת. הפרט המעניין הוא שרייס מצטרף לקאר, אלוין יאנג, ג'ייסון וולס, וגם אנטואן הול ששיחק בקבוצה פחות מחודש, שלכולם עבר בליגה הישראלית. בנהריה של העונה לא לוקחים סיכון.

הפועל בודקת את יגל, רמת השרון מחפשת זר

האם אסף יגל (22, 173) בדרך להפועל תל אביב? רכז מכבי הוד השרון מהלאומית נמצא על הכוונת של האדומים, שעשויים לצרף אותו לקבוצה לפני תום מועד ההעברות ביום ו'. יגל קלע העונה 14.6 נקודות למשחק וסייע להוד השרון לשרוד בעונתה הראשונה בלאומית, עוד לפני משחקה האחרון ביום חמישי מול ראש העין.

קבוצה נוספת שתרה אחרי חיזוק של הרגע האחרון היא הפועל רמת השרון, שלא ויתרה עדיין על אפשרות החלפתו של גריידי ריינולדס, שהגיע לקבוצה רק לפני כשלושה שבועות. בשלושת המשחקים ששיחק קלע ריינולדס 4.7 נקודות ב-12.3 דקות בלבד, ובקבוצה הנלחמת על מקומה בליגה שואפים למצוא זר משמעותי יותר לקראת הישורת האחרונה בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully