וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולך להיות משחק גדול"

17.4.2006 / 23:06

מאמני ברצלונה ומילאן מתחממים לקראת חצי גמר ליגת האלופות (21:45, 5 ו-5+). אנצ'לוטי: "לברצלונה אין את הנסיון שלנו". אינזאגי חולה

יממה לפני משחק חצי הגמר בין ברצלונה ומילאן בסן סירו (21:45, ספורט 5+), אומר מאמן האלופה הפרדית, פרנק רייקארד, כי מילאן פייבוריטית למשחק הראשון. "אם מסתכלים על ההסטוריה, אז מילאן פייבוריטית", אמר רייקארד. "במשך השנים הם הוכיחו שמאוד קשה לנצח אותם".

למרות זאת, רייקארד אופטימי. בעצם כשיש לך קבוצה כמו ברצלונה, על כל פציעותיה, אין סיבה שלא תחשוב בגדול. "אבל מצד שני, העובדה שהם פייבוריטים לא אומרת כלום. הם צריכים להוכיח את זה על הדשא. יהיה משחק גדול ונראה מי ינצח".

רייקארד, ששיחק יחד עם אנצ'לוטי במילאן ולקח איתו את גביע אירופה ב-89 ו-90, לא סופר את החבר שלו לקראת מחר. "אני מכבד אותו מאוד, אבל במשחק נראה רק דבר אחד מול העיניים".

אינזאגי ייעדר

ברצלונה תחסר במשחק שלושה שחקני מפתח כמו הנריק לארסון ולאיונל מסי הפצועים, ודקו המושעה. אבל ערב המשחק התבשרו גם האיטלקים על מכה קשה. פיפו איזאגי, חלוץ הקבוצה שכבש צמד במשחק רבע הגמר מול ליון, ייעדר מהמפגש מול ברצלונה בגלל חום גבוה.

למרות זאת אנצ'לוטי מאוד בטוח בקבוצתו. "זה חצי הגמר השלישי שלנו בארבע שנים", אמר המאמן. "אנחנו רגילים למשחקים כאלה בעוד ברצלונה לא".

אנצ'לוטי אולי מנסה לשדר שקט תעשייתי, אבל גם הוא יודע שבארסה היא המשוכה הגבוהה ביותר בדרך לתואר. "ברצלונה ומילאן הן שתי הקבוצות הכי טובות באירופה, שמציגות את הכדורגל הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully