וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא סופרים את קאנן"

ניר איסקוב

17.4.2006 / 20:27

מאמן מכבי ת"א זקף לזכותו את המהפך שביצעה קבוצתו מול בית"ר ירושלים, אולם השחקנים טוענים כי היה זה דווקא נמני שדרבן אותם: "טוב שהוא עשה לאווירת הצחוקים סוף"

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, אמנם התגאה בכך שה"שטיפה" שהעביר לשחקניו בהפסקת המשחק אתמול (ראשון) מול בית"ר ירושלים הייתה גורם מכריע במהפך שהם ביצעו, אך היום (שני) נשמעו גרסאות אחרות בנושא.

שחקנים במכבי סיפרו לוואלה! ספורט כי ההולנדי אמנם נשא דברים, אבל מי שהביא למפנה היה דווקא אבי נמני, שלא שיחק במחצית הראשונה, ובצעד חריג נכנס לחדר ההלבשה כדי לעורר אותם. "אתם צריכים להתבייש", גער נמני. "עד עכשיו החזקתי את עצמי, אבל עד כאן. זה אחד המשחקים הכי גרועים שהיו למכבי בשנים האחרונות. אתם מבזים את הקהל ואותי כקפטן באופן אישי. אני לא יכול להסתכל לאוהדים בעיניים. אם יש לכם כבוד לעצמכם, תלכו עכשיו ותאספו אותו".

אחד השחקנים אמר: "רוב השחקנים לא סופרים את קאנן כבר הרבה זמן, אז עכשיו הם פתאום יתחילו להישמע לו?". שחקן אחר הוסיף: "כל הכבוד לנמני. כבר כמה חודשים יש אווירת צחוקים לא רצינית בחדר ההלבשה, ששחקנים צעירים לא יכולים להתחנך ממנה. מה שקרה במחצית הראשונה היה המשך ישיר לה. טוב שנמני עשה לזה סוף".

סטרול חוזר לאימונים

אבי סטרול יחזור מחר (שלישי) להתאמן עם חבריו. קאנן סיפר כי סטרול אמר לו בשיחה שנערכה ביניהם היום (שני) בסיום האימון, כי הוא מבין מדוע נהג המאמן כפי שנהג, ומעתה יוכיח שמקומו בקבוצה. כזכור, סטרול נזרק מהאימון ביום שלישי האחרון על ידי קאנן, שהורה לו להתאמן בנפרד עד להודעה חדשה.

ההולנדי לא יוצא מגדרו בעקבות הניצחון מול בית"ר ירושלים. היום הוא אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "צריך לשמוח על 3 הנקודות, אך לא לעשות מזה יותר מידי. בחצי הראשון לא הראינו את עצמנו כלל, אבל זה מה שיפה בכדורגל. בחצי השני, לאחר הנאום שלי לשחקנים במחצית, קיבלנו רוח לחימה. היה שילוב של זה שבית"ר לא ניצלה את המצבים ואנחנו עשינו חילופים טובים. אני שמח שאחרי 7 מחזורים לקחנו את הנקודות".

בנוגע להמשך אמר קאנן: "לא תראו קאנן שונה. לא אשנה את גישתי ואמשיך לתת מעצמי 200 אחוז. כעת צריך להסתכל ממשחק למשחק. אתמול נמני שיחק מחצית, למרות שבנינו את עצמנו ל- 35 בלבד. לפעמים צריך לעשות את החילוף שיכול לשנות את המשחק".

לירן שטראובר התראיין לפני פתיחת האימון, ואמר: "לא חלמתי שהעונה הזו תיראה כמו שהיא נראית. לא חשבתי שתהיה לי כל כך הרבה עבודה כמו שהייתה לי, היו לי טעויות כמו לכל שוער. אם ארבעת המשחקים הקרובים יימשכו כמו כל העונה, אני אוכל לסכם את העונה ולומר שהיא הייתה טובה, אפילו טובה פלוס".

באשר לעונה הבאה אמר השוער: "יהיו הפתעות, הסוכן שלי (רונן קצב נ.א.) מומחה בלהכין הפתעות. המטרה שלי היא להישאר במכבי, זה מועדון ששחקתי בו שבע שנים, אבל הכל שאלה של איך העניינים יסתדרו. הכל פתוח, ובסוף כולם ידעו מה ההפתעה".

מהאימון נעדרו אבי נמני, בשל התחייבויות קודמות ל"אלוף הכדורגל", תמיר כהן, הסובל ממתיחה בשריר, וגיא חיימוב, לו אובחנה מתיחה ברצועת הכתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully