וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סגנונו של יפת מתנשא ושחצני"

אסף שקד

17.4.2006 / 15:52

בבית"ר ירושלים מתחו ביקורת חריפה על שופט המשחק נגד מכבי ת"א: "קופחנו, וזה גרם להפסד". מיטרסקי יועמד לדין פנימי

נושא השיחה העיקרי באימון שערכה היום (שני) בית"ר ירושלים היה תצוגת השיפוט של אלון יפת, במשחק אתמול נגד מכבי ת"א.

גורם בצוות המקצועי העביר ביקורת חריפה בנושא: "השיפוט היה מתחת לכל ביקורת. שמתי לב שבאופן קבוע בתקופה האחרונה יש מגמה אצל השופטים להתנכל לבית"ר, ולא לתת לנו לשחק כדורגל יפה ושוטף, כמו שאנחנו מנסים לעשות. אני לא רוצה להיכנס לעניינים הפנימיים של איגוד השופטים, אבל כמו שזה נראה מישהו נתן הוראה מלמעלה להפריע בכל דרך אפשרית לבית"ר ירושלים".

דובר המועדון, דרור מרשלקוביץ', פרסם הודעה רשמית ובה נכתב כי "הנהלת בית"ר צפתה הבוקר במשרדי המועדון במשחק מאמש, והגיעה למסקנה חד משמעית כי הקבוצה קופחה בצורה בולטת, מה שגם גרם במישרין להפסד. מאחר שלא ניתן יותר לפסול שופטים, תקוותנו שכפי שמענישים שחקנים, תדע הוועדה המקצועית של איגוד השופטים כיצד לטפל באלון יפת, שמלבד כושרו החלש העונה, מציג גם סגנון שיפוט שחצני ומתנשא". יפת עצמו סירב להגיב לדברים.

איגור מיטרסקי, שהורחק אתמול בפעם השלישית העונה, יעמוד כנראה לדין פנימי, ובקבוצה חוששים כי הוא יחמיץ את שלושת משחקי הליגה הקרובים, כמו במקרה תומר בן יוסף, שגם הוא ספג אדום שלישי, וריצה שלושת משחקים ביציע. "כנראה שמיטרסקי ובן יוסף עשוים החלפות בנושא האדומים וההרחקות", אמרו בקבוצה בחיוך מריר.

אגב, גם בקרב הזרים בקבוצה יש ביקורת כלפי השיפוט בארץ. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "יש לי הרגשה שנוח לשופטים להיתפס לזרים של בית"ר, ולא לתת לנו להציג את היכולת האמיתית שלנו".

המנג'ר לואיס פרננדז, לא הגיע לאימון, בטענה כי אינו חש בטוב, עוד מהמשחק אתמול. את האימון העבירו גיא עזורי, טיבריוס דאראו ואריק בלונדל.

ברק יצחקי, הסובל ממתיחה, שוב לא הצליח להתאמן, וקיבל טיפולים. לעומתו, תומר חליבה, שכלל לא נכלל בסגל אתמול עקב מחלה, ערך אימון מלא.

בלם העבר של הקבוצה, אלון אברמוביץ', החל להתאמן עם הקבוצה לבקשתו, כדי לשמור על כושר. בבית"ר הדגישו כי אין כוונה לצרפו. בקבוצה הודו כי בנוסף למיכאל זנדברג, תיעשה פנייה בסיום העונה גם לשמעון גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully