וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית כבר בלאומית

שגיא ניר

17.4.2006 / 14:58

קבוצת הכדורגל נלחמת על חייה, אבל בכדורסל בעיר השלימו עליה היסטורית מהליגה הארצית. "הסוד שלנו היה אנשים יוצאי דופן"

הפועל נצרת עילית בלאומית. אמנם קבוצת הכדורגל של העיר הגלילית עדיין נאבקת על חייה בליגת העל, אבל בכל הקשור לקבוצת הכדורסל המילה "לאומית" היא דווקא חיובית. אמש (ראשון) יצאה נצרת עילית למשחק הנועל של העונה בליגה הארצית מול מכבי חדרה, בידיעה כי רק ניצחון יעניק לה עליה היסטורית, על פני יריבתה למאבק, הפועל יקנעם/מגידו, שדורגה שניה עם מאזן זהה. נצרת עילית ניצחה 67:78, פצחה בחגיגות, והיא תצטרף להפועל באר שבע שעלה ללאומית כבר לפני חודש. מגידו תתחרה מול הפועל בארי על כרטיס העליה השלישי.

"כבר בתחילת העונה ידעתי שאנחנו עולים ליגה", אומר רכז נצרת עילית מיקי נגרי, 26, שבזמנו הפנוי משמש כסטודנט להנדסת מערכות מידע בטכניון, כמו שחקנים אחרים בליגה השלישית שאינם מתפרנסים מהכדור הכתום.

"הסוד שלנו היה אנשים יוצאי דופן, שיצרו קבוצה יוצאת דופן", מספר המאמן הצפוני הותיק משה גרשון. "הייתי נפעם. שנים לא באתי למשחקי חוץ עם ביטחון כמו השנה. "למיקי יש בגנים את הלחימה ללא פשרות. הוא לא מוותר, דחף את כולם וגרם לכך שיכנס לכולם לראש עניין ההתלהבות והלחימה. שחקנים שמרו כי לא היתה ברירה, והפכנו לקבוצת הגנה", המשיך המאמן. פרט לנגרי, שיחקו העונה בנצרת גם סטיב פנובקה הותיק, שנעדר ממרבית העונה בשל פציעה, אורי שחם וזיו תבור ששיחקו בעבר בליגת העל, בני כץ ושקד שוהם, וכן שחקן נבחרת הנוער היוצאת צ'רלי פחימה, שהגיע ממכבי חיפה.

"כששחקנים אוהבים כל כך לבוא למשחקים ואימונים, זה אומר שהעסק התחבר. אורי שחם שתרם מהניסיון שלו בשלהי הקריירה, סטיב פנובקה שחזר אחרי פציעה קשה שעבר, פשוט היה לנו קשה להפסיד", אמר גרשון.

לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית, יזדקקו אנשי נצרת עילית לשידרוג של ממש בתקציב כדי לשרוד. "נצרת עילית זה מקום שצריך קבוצה ברמה יותר גבוהה. יש בעיר תמיכה גדולה בקבוצה, ואני מאמין שאם אנשים יבינו שצריך תקציב יותר גבוה, תהיה לנו קבוצה לא רעה", אמר המאמן שאמור להמשיך עונה נוספת. ונגרי מסכם: " הכדורגל בנצרת עילית מקבל כמה מיליוני שקלים. אם יהיה לכדורסל רק עוד חצי מיליון, הקבוצה תתמקם בשקט בין ארבע הראשונות בלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully