וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה משולשת בנתניה לקראת העונה הבאה

רומן רוזנבלט

17.4.2006 / 18:29

יאמר, עטר ובלדב נפגשו לשיחת צהריים שעיקרה הוא כמובן עתידה של מכבי נתניה. הקבוצה התאמנה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים

בשעות הצהריים המוקדמות התקיימה פגישה משולשת בין דניאל יאמר, ראובן עטר ומנכ"ל הקבוצה קובי בלדב, שעסקה בעיקר בהכרת מערכת הקבוצה ודיון כללי בתוכניות לעונה הבאה. בפגישה לא נידונו שמות של שחקנים ספציפים והדבר יקרה ככל הנראה בפגישות הבאות שיקימו הצדדים. עם זאת הובעה דאגה לנוכח העובדה, כי חלק מקבוצות הליגה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה ועל כן יהיה על הקבוצה להיערך לעניין במהירות האפשרית.

לגבי עמדת המאמן, הרי בסביבתו של יאמר מדגישים כי הבעלים החדש התרשם מאוד מעטר ועבודתו בסביבה לחוצה, עם תקציב נמוך ובאיכויות מתקנים לא מן הטובות בארץ. הנטייה היא שימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. יאמר מעוניין לראות את הקבוצה תופסת מקום בין 5 הראשונות בעונה הבאה וככל הנראה התוכניות יעשו בהתאם.

העסקה עצמה, כפי שכבר נכתב בשבוע שעבר, קרובה לסיום והפרטים האחרונים יסוכמו ויחתמו אחרי החג, כאשר כל המעורבים בעיסקה ישובו מחופשותיהם.

עטר הרשים גם באימון

היום (שני) חזרה הקבוצה להתאמן והחלה בהכנות לקראת המפגש המסקרן מול בית"ר ירושלים. שלושה שחקנים בולטים ייעדרו בוודאות מסגל הקבוצה במשחק זה: אלן מסודי (צהובים), אייזק אבודו ואבי פרץ, שהורחקו במשחק מול הפועל תל אביב.

טל בנין, איברהים עבדול ראזאק וליאוניד קרופניק לא התאמנו יחד עם הקבוצה ועשו סיבובי ריצה, כחלק מתהליך ההתאוששות מפציעותהם. גם קפטן הקבוצה והשער הראשון, אבי פרץ לא התאמן בשל קשיי נשימה שנגרמו ממכה חזקה שקיבל באזור הצלעות במשחק בשבת ובגינה אף טופל במשך דקות ארוכות על כר הדשא. רפי סרוסי וישראל זביטי שסיימו למעשה את העונה נעדרו גם הם.

בחלק מהאימון השתתף מאמן הקבוצה, ראובן עטר במשחקונים הפנימיים, והראה כי לא איבד ממגע הקסם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully