וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות סירבה להקדים את מכבי חיפה-נ.עילית

ניר איסקוב

17.4.2006 / 13:15

ועדת ליגה וגביע דחתה את הבקשות שהגישו המוליכה והפועל כפ"ס לקיים את המשחק בשבת במקום ביום א'. כפ"ס תערער לבית הדין העליון

ועדת ליגה וגביע של ההתאחדות לכדורגל דחתה היום (שני) את הבקשות שהגישו אתמול מכבי חיפה והפועל כפ"ס להקדים ביממה את משחק הליגה הקרוב של המוליכה מול הפועל נצרת עילית, שנקבע ליום ראשון (20.50, שידור ישיר בישראל 10).

חיפה טענה כי בעוד שיתר הקבוצות המשתתפות בחצי גמר גביע המדינה ביום רביעי הקרוב יקיימו את משחקיהן בשבת ויזכו ליום מנוחה נוסף, היא תיאלץ לשחק 24 שעות מאוחר יותר, והדבר יפגע בהכנותיה המקצועיות לגביע.

כפ"ס, שתארח בשבת את מכבי פ"ת, טענה כי העובדה שמשחקי התחתית לא נערכים בזמן מקביל, פוגעת בעיקרון הספורטיביות, ואף הוסיפה כי על פי תקנון ההתאחדות, 5 משחקי הליגה האחרונים, שיש להם השלכות על הצמרת והתחתית, חייבים להיערך באותו הזמן. עם קבלת החלטת ועדת ליגה וגביע, הודיעה כפ"ס כי תערער בעניין לבית הדין העליון של ההתאחדות.

סמנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אורי שילה, מסר בתגובה: "ערוץ 10 בחר את המשחק הזה, החלטתו נמסרה לטוטו והוא עשה את כל הסידורים בהתאם. אין שום סעיף תקנוני שמדבר על 5 מחזורים האחרונים. לגבי ההמשך, נשב ונראה כיצד לפעול". ההערכה היא ב-3 המחזורים האחרונים ייערכו משחקי קבוצות התחתית במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully