וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלן שירר סיים את הקריירה?

17.4.2006 / 18:33

נפצע במשחק מול סנדרלנד. צמד של רוני מול טוטנהאם (1:2), עיכב את חגיגות האליפות של צ'לסי, שניצחה 0:3 את אברטון

צ'לסי יכולה היתה לזכות היום (שני) באליפות שניה ברציפות, אבל ווין רוני הרס לה את החגיגות הצפויות הערב מול אברטון. ז'וזה מוריניו, ששמר על פאסון לקראת המחזור שלאחר חג הפסחא ("אני בטוח בקבוצה, אבל לא קופץ או שר"), צריך היה שיונייטד לא תנצח במשחק המוקדם של המחזור את טוטנהאם בחוץ, והכחולים ינצחו את אברטון בבית, כדי להבטיח את התואר רשמית. אבל התוכניות האלה, כאמור, לא התאימו לווין רוני. צ'לסי תאלץ לחכות, והיא עשויה לחגוג את האליפות שלה במשחק קלאסי, כשתארח את מנצ'סטר יונייטד בשבת הבאה.

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1

חלוץ יונייטד כבש צמד בניצחון 1:2 בווייט הארט ליין ודאג שראשי צ'לסי יחזירו את השמפניות למקרר. טוטנהאם, שנמצאת בכושר מצויין ורוצה להבטיח מקום רביעי בליגה שיעניק לה מקום בליגת האלופות, שכחה כנראה את המאזן המצוין של מנצ'סטר יונייטד בביקורים האחרונים שלה בווייט הארט ליין - ארבעה ניצחונות בארבעת המפגשים האחרונים. היום הגיע החמישי.

רוני הראה את כוונותיו כבר בפתיחה. בדקה ה-8 כדור רוחב של כריסטיאנו רונאלדו מצא את החלוץ, שקבע 0:1 ליונייטד. בדקה ה-36 ג'י סונג פארק חטף כדור ברחבת טוטנהאם, מירכז לרוני, שכבש את השני. ג'רמיין ג'נאס צימק בדקה ה-53, אבל טוטנהאם לא השיגה יותר עד הסיום, 1:2 ליונייטד.

הניצחון משאיר ליונייטד סיכויים תיאורטיים, אולם גם אלכס פרגוסון יודע שהתיקו הקודם מול סנדרלנד, אותו הגדיר "מכה קטלנית", גמר את סיכוייה המעשיים של קבוצתו לזכות באליפות. ""אנחנו בכושר טוב, אבל עכשיו זה כבר לא תלוי בנו", אמר פרגוסון לתחנת הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד, "אולי מה שסנדרלנד עשתה לנו, יעשו קבוצות אחרות לצ'לסי". אולי.

צ'לסי - אברטון 0:3

צ'לסי תיכננה חגיגות אליפות בסטמפורד ברידג', אבל הסתפקה בחגיגות ניצחון. פרנק למפארד העלה את המיליונרים ליתרון בדקה ה-27, ודידייה דרוגבה עשה את השני בנגיחה מכדור קרן בדקה ה-62. מיקל אסיין קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73. שני אירועים נוספים בלטו במשחק - האחד התרחש כשפיטר צ'ך, שוערה המצוין של צ'לסי נפצע לאחר התנגשות עם ויליאם גאלאס, והוחלף במחצית. אברטון סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של קרסלי בדקה ה-48.

מידלסבורו - ווסטהאם 0:2

יוסי בניון קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל הפטישים, למשחק שמהווה הכנה לחצי גמר הגביע האנגלי שיערך בשבוע הבא. מי שכן קיבל הזדמנות הוא יניב קטן, שפתח באגף ימין של הקישור והיה מעורב, בעיקר במחצית הראשונה, במשחק קבוצתו. למרות זאת, כמו במשחק הקודם בו פתח מול פורטסמות', רושמת ווסטהאם הפסד.

ג'ימי פלויד הסלביינק כבש את הראשון לבורו בדקה ה-41, אחרי שקטן איבד את השחקן שבישל להולנדי את השער. מקארונה כבש את השני בשער בדקה ה-56. קטן הוחלף בדקה ה-66 בידי בובי זמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פומפי בצרות, שירר עשוי לסיים את הקריירה

פורטסמות יכלה לקחת הרבה אוויר מהקו האדום, אבל נוצחה בלונדון אצל צ'רלטון 2:1. דאלסנדרו הארגנטינאי העלה את האורחים מהדרום ליתרון בדקה ה-40, אבל שערים של יוז ובנט הפכו את התוצאה.

משחקים נוספים:

סנדרלנד- ניוקאסל 4:1

לסנדרלנד: הויט 32. לניוקאסל צ'ופרה 60, שירר 61, נזוגביה 66, לוקה (88). אלן שירר נפצע במהלך המשחק בברכו וירד מהמגרש. החלוץ הותיק חושש שהקריירה שלו נגמרה כמה משחקים מוקדם מהצפוי. "זה לא נראה טוב", אמר שירר. "אם זה כך, יכול להיות שזה הסוף עבורי".

ווסט ברום - בולטון 0:0

וויגאן - אסטון וילה 2:3
לוויגאן: בולארד 25, קמארה 56, 60. לוילה: אנחל 53, רידג'וול 67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully