וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לא עוצרת

17.4.2006 / 22:04

הפועל ת"א ממשיכה לשבור את כל החוקים. הפעם הקורבן היו רמת חן שאיבדו את הביתיות בהפסד 84:67 במשחק מספר 1 בגמר הפלייאוף

לפני שבעה שבועות בדיוק אירחה מכבי רמת חן את הפועל ת"א במשחק צמרת, אחד מיני רבים, בליגת העל לנשים. הגיעו אליו, כרגיל בליגה הזו, כ-40-50 צופים. הערב (שני) אולם זיסמן בר"ג כבר היה מלא מפה לפה במשחק מספר 1 של סדרת גמר הפלייאוף לנשים.

הפועל ת"א ורמת חן ידעו בינהן קרבות רבים בשנתיים האחרונות, והמשחק שפתח את הסידרה התפתח לקרב כדורסל איכותי שמשאיר טעם של עוד. הפועל ת"א, הקבוצה היחידה שניצחה העונה את אנדה רמת השרון והדיחה אותה בחצי גמר הפלייאוף, עושה את אותו הדבר גם לרמת חן. הבנות של רועי אייזנברג, שממשיכות להפתיעאת כולן עם זרה פחות, העבירו את הביתיות לבית המאולתר שלהן בבית דני, אחרי ניצחון 67:84.

הרבע הראשון נפתח בשליטה של רמת חן, בעוד דומיניק קאנטי מחזיקה את הפועל תל אביב חזק בתמונת המשחק. שחקניות רמת חן קלען 10 מ-20 הנקודות ברבע הזה מריבאונד התקפה. הפועל ת"א חזרה חזק לרבע השני, והצליחה לעלות ליתרון של 8 נקודות, יתרון שהחזיק עבורה עד המחצית שהסתיימה ב-33:40.

הרבע השלישי נפתח בריצת 2:9 של הפועל ת"א, מה שנתן לבנות של רועי אייזנברג יתרון שיא של 12 נקודות. רמת חן שיחקה מבובל, איבדה 15 כדורים כבר ברבע השלישי, ולא הצליחה לחזור למשחק. כמה עצירות של רמת חן הורידו את הפער ל-6 בסיום הרבע.

הול וג'קסון הצליחו להשאיר את רמת חן במשחק והשאירו אותה בפער סביר מהפועל, שהמשיכה לקבל תפוקה מצוינת מהזרות שלה - ווקר וקאנטי. 4 דקות לסיום קברה וידוביץ' שלשה, ובהתקפה הבאה אמבר הול סיימה את המשחק ב-5 עבירות. רמת חן הצליחה לעשות כמה עצירות, אבל עוד שלשה של וידוביץ' גמרה את המשחק.

קלעו להפועל ת"א: קאנטי 24 (9 ריבאונדים), ווקר 22 (14 ריבאונדים), וידובי'ץ 20, נוי 8, דורי 6, לויצקי 4.

קלעו לרמת חן: ג'קסון 24, הול 17 (14 ריבאונדים), וסלובסקי 14, בראקט 4, זאבי ונוסל 3 כל אחד, שרון 2.

פלח: הפועל היו הרבה יותר טובות

שיקי פלח מאמן רמת חן: "לא צריכים לחפש תירוצים. נראה מה צירך לשפר ומה צריך לתקן, ואני מקווה שנופיע יותר טוב למשחק השני. אמבר היתה עם 4 עבירות וידענו שלא תהיה לה מנוחה, לכן הושבנו את ג'קסון בצד. אני לא חושב שיתרון הביתיות הוא גורם כזה משמעותי וזה הוכח בסדרות חצי הגמר. בלי קשר הפועל שיחקו הרבה יותר טוב".

רועי אייזנברג, מאמן הפועל ת"א: "בגלל שאני נמצא באימונים אני לא מופתע. הן לא החטיאו את השלשות במקרה, התכוננו למשחק. יש לנו עוד מה לשפר, אבל אנחנו בתמונה. אין הרבה שחקניות כמו דומיניק קאנטי שרוצה כל הזמן שהשחקניות יכנסו למשחק. היא לא כופה את עצמה על המשחק. היא העוגן שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully