וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה וכפ"ס ביקשו להקדים את המשחק נגד נצרת עילית

ניר איסקוב

16.4.2006 / 19:17

איתמר צ'יזיק הגיש בקשה לקיים את המשחק בשבת, במקום ביום א', בגלל חצי גמר הגביע. על התעניינות בית"ר בזדנברג: "לא אתי"

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שיגר היום (ראשון) מכתב לוועדת ליגה וגביע של ההתאחדות לכדורגל, בבקשה להקדים ביממה את מועד משחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול הפועל נצרת עילית, שנקבע ליום ראשון (20.50, שידור ישיר בערוץ 10).

צ'יזיק הלין על כך שהמשחק יתקיים שלושה ימים לפני מפגש חצי גמר גביע המדינה של חיפה מול בני יהודה: "אנחנו רוצים שיהיה לנו עוד יום מנוחה, כמו שאר הקבוצות בחצי הגמר (הפועל ת"א ובני סכנין נ.א.) הדרישה שלנו היא מקצועית, כדי שתהיה שוויוניות בין כל הקבוצות".

גם בהפועל כפ"ס, יריבתה של הפועל נצרת עילית לתחתית, מעוניינים בהקדמת המשחק, ואף מאיימים בפנייה לבית הדין העליון של ההתאחדות, אם דרישתם לא תיענה בחיוב.

מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה: "אנחנו נמצאים בקשר עם איצ'ה מנחם ושטרן חלובה בנושא, והם הבטיחו לנו לנסות להסדיר את העניין. על פי תקנון ההתאחדות, המשחקים המכריעים בחמשת המחזורים האחרונים צריכים להיות משוחקים באותה שעה".

ראש אגף הליגות בהתאחדות, פיני קינן, אמר בתגובה: "לערוץ 10 יש את הזיכיון לבחור את המשחק המרכזי. יש כאן הפרש של 3 ימים, ואם זה היה יומיים, אז ערוץ 10 בכל מקרה לא היה משדר את הקבוצות שבחצי הגמר. בכל מקרה, מחר (שני) נדבר עם ערוץ 10 ונחליט בעניין".

בתוך כך, צ'יזיק התייחס להצהרת דובר בית"ר ירושלים, דרור מרשלקוביץ', על כך שהקבוצה תפנה למיכאל זנדברג בסיום העונה: "אנחנו צריכים לבדוק משפטית אם יש פה עבירה, ומחר בבוקר נבדוק את משמעות ההצהרה מבחינה אתית, מקצועית ומשפטית עם היועץ המשפטי של ההתאחדות. ברור שזה עניין לא אתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully