וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' נשאר ירוק

ניר איסקוב

16.4.2006 / 18:03

השוער האריך את חוזהו בחיפה בארבע שנים, לאחר שהחליט לדחות את הצעת שפילד יונייטד: "אני שמח להישאר במועדון שאני אוהב"

אחרי כמה וכמה חודשים של מו"מ, שמועות, הדלפות והתברברויות, ניר דוידוביץ סיכם היום (ראשון) במכבי חיפה לארבע עונות. החתימה תתבצע בימים הקרובים מכיוון שנציגו של דוידוביץ' נמצא בחו"ל, אולם מדובר בהליך פורמלי בלבד.

בתום פגישה שארכה כשעתיים, סוכם על המשך דרכו במועדון של השוער בן ה-29, לאחר שזה החליט לדחות את ההצעה של שפילד יונייטד בטענה ש"היא לא מספיק אטרקטיבית".

"לא היו הצעות אטרקטיביות מאירופה", אמר דוידוביץ'. "כל הפרטים נסגרו בחיפה, ואני שמח מאוד שאני נשאר במועדון שבו גדלתי ואותו אני אוהב. ליבנו את כל הבעיות כבר מזמן. אני מקווה שהאוהדים מאושרים כמוני. לשני הצדדים יש אינטרס שאתקדם, ואם יהיה לי לאן לעשות זאת באירופה, אז אני מאמין שחיפה לא תעמוד בדרכי". דוידוביץ' נשאל לגבי ארקדי גאידמק, וענה "זה כבר לא רלבנטי". המשכורת שלו צפויה לעמוד על כ-200 אלף דולר לעונה.

יעקב שחר: "אני שמח שזה נסגר. רצינו שניר יישאר, והוא נשאר לשמחת כולנו. עכשיו נשאר לנו להכין את הקבוצה לעונה הבאה". כזכור, שחר העביר העונה ביקורת על השוער בתקשורת וביציע, ובין השניים התפתחה מתיחות.

"תמיד נתנו אמון מלא בשחקנים שלנו, וזה כולל את ניר", הסביר הבעלים. "אין ויכוח ששחקנים עושים טעויות, וזה כואב גם לנו כאוהדים וכבעלי תפקידים, ואנחנו פשוט מביעים את זה. זה לא אומר שאנחנו מאבדים אמון בשחקנים. ניר הוא לדעתי השוער מספר 1 בארץ, ואני מקווה שהקבוצה תמשיך איתו להישגים בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully