וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "הפערים עם שירזי משמעותיים"

ניר איסקוב

16.4.2006 / 15:14

מנכ"ל בני יהודה גילה כי למאמן הוצע להמשיך עונה נוספת, אך קיימים הפרשים גבוהים בין הצדדים. "אין לי הערכה אם ימשיך"

"בשבוע שעבר הגשנו לניצן שירזי הצעה להמשיך בעונה הבאה, אבל הפערים בינינו הם משמעותיים, ואין לי הערכה אם הוא ימשיך איתנו או לא". כך גילה היום (ראשון) מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, בשיחה עם וואלה! ספורט.

דמאיו סירב לומר אם מדובר בהצעה סופית, או בנקודת פתיחה בלבד למו"מ עתידי. בכל מקרה, שירזי טרם השיב להצעה. על פי הידוע, משתכר המאמן בן ה-34 בסביבות ה-60 אלף דולר, כשדרישותיו לעונה הבאה מאמירות לכ-150 אלף דולר.

"אנחנו מאוד רוצים שניצן ימשיך איתנו, אבל אם הוא יסרב להצעה שלנו, נצטרך לבדוק אופציות אחרות", אמר דמאיו. "אנחנו לא שופטים את המאמן לפי משחק אחד או שניים, אלא מאמן נמדד לאורך כל העונה. אין לי מושג על הצעה כלשהי שהוא קיבל ממכבי ת"א".

אחד השמות המוזכרים בשכונת התקווה כמועמד בולט להחליף את שירזי, אם זה יחליט לדחות את ההצעה, הוא מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, הזוכה להערכה רבה בקרב הנהלת בני יהודה. את תגובתו של שירזי לדברים לא ניתן היה להשיג.

דמאיו התייחס לרצף ההפסדים האחרון של הקבוצה: "אנחנו באים לא טוב לקראת חצי הגמר בשבוע הבא, למרות שנשארנו אותה קבוצה. עובר עלינו משבר, ורק ניצחון, אפילו 0:1 קטן יכול להוציא אותנו ממנו. אז הכל יהיה בסדר, השמש זורחת הציפורים מצייצות והכל פורח. לא ננקוט נגד השחקנים בצעדים משמעתיים, כי יכולת זו לא הפרת משמעת. יש מצבים כשגם שאתה רוצה, אתה לא יכול. אנחנו חיים את הקבוצה יום יום, 24 שעות סביב השעון, וכולנו נצטרך לשנס מותניים כדי לחזור לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully