וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי עלתה לליגה השנייה באיטליה

16.4.2006 / 10:51

הקבוצה שכבר הוכרזה כפושטת רגל וניצלה בזכות הקמת קבוצה חדשה, עם בוס שהוא במאי סרטים, הבטיחה את עלייתה לסרייה ב'. מצונה התפטר מליבורנו

נאפולי הבטיחה אמש את חזרתה לסרייה B' באיטליה (הליגה השנייה), שנתיים אחרי שירדה מהסרייה A'. אלופת איטליה מ-1987 מ-1990, מדורגת במקום הראשון בליגה השלישית עם 12 נקודות יתרון, 3 מחזורים לסיום העונה, וזאת בזכות הניצחון האחרון 0:2 על פרוג'ה.

נאפולי, אגדת העבר, כבר הוכרזה ב-2004 כפושטת רגל, בדרך לפח הזבל של ההיסטוריה. הקבוצה לא קיבלה אישור לשחק בסרייה B', אבל בעזרת תקדים חוקי מיוחד, קמה קבוצה חדשה תחת אותו שם, אותה מנהל הבעלים אורליו דה לורנטיס, במאי סרטים ואוהד הקבוצה. הקבוצה החלה לשחק בליגה השלישית, אבל החמיצה הזדמנות לעלות מיידית לליגה השנייה דרך בפלייאוף. העונה, כאמור, נאפולי השלימה את המשימה.

מאמן ליבורנו התפטר

קרלו מצונה, מאמן ליבורנו, הציע אמש את התפטרותו, בעקבות ההפסד השביעי ברציפות של הקבוצה 3:1 ללאציו. מדובר בשיא הפסדים מאז 1949, לו אחראי בעיקר הנשיא אלדו ספינלי, שפיטר את רוברטו דונאדוני. אם ההתפטרות תתקבל, זה יהיה יום עצוב עבור מצונה, ששבר אמש בהפסד שיא אחר בסרייה א', כשניהל את המשחק ה-788 שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully