וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי קינג בעירוני רמת גן

16.4.2006 / 11:19

הגארד שהפך מבחירת דראפט של הלייקרס לאלוף קפריסין, ינסה להיות המושיע של דני פרנקו. קי מדיסון ישוחרר בימים הקרובים

פרנקי קינג. זהו השם החדש שנחת בסוף השבוע כדי להצטרף לעירוני רמת גן. קינג (34, 186), המשחק בשתי עמדות הגארד, השלים רק לפני כשלושה שבועות זכיה באליפות קפריסין עם לימאסול, והוא דחה את חופשת הקיץ שלו בחודשיים נוספים על מנת לנסות ולהשאיר את הקבוצה של דני פרנקו בליגת העל. קי מדיסון, שהופך לזר החמישי בקבוצה, ישוחרר ככל הנראה בימים הקרובים.

קינג, בוגר מכללת ווסטרן קליפורניה, נבחר במקום ה-37 בדראפט 1995 על ידי הלוס אנג'לס לייקרס, במדיה שיחק מספר משחקים לפני שהמשיך לכמה הופעות נוספות בפילדלפיה. הקריירה האירופית הארוכה שלו כוללת הופעות בפניוניוס ואריס סלוניקי היווניות, אלבא ברלין מגרמניה, ראסינג פאריס ועוד. ברמת גן התלבטו בינו לבין זר נוסף מליגת ה-NBDL, אך קינג הועדף לבסוף בשל ניסיונו.

מדיסון, שהגיע לארץ עם עבר בהארלם גלובטרוטרס, היה רחוק מלהרשים וכבר במחזורים הראשונים היו שמועות על החלפתו הקרובה. מדיסון שרד לבסוף 17 משחקים ברמת גן, קלע 10.2 נקודות ב-24.9 דקות, קטף 6.1 ריבאונדים ואיבד שתי שיניים. למי שאיבד את הספירה, הזרים של הקבוצה עד סוף העונה יהיו ג'ייסון גרדנר, פרנקי קינג, רוד נילי וטונג'י אוואג'ובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully