וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון הציג לשחקנים את יאמר

רומן רוזנבלט

16.4.2006 / 9:52

"אני כבר לא הבוס", אמר היו"ר היוצא, לפני ה-1:1 של נתניה עם הפועל ת"א. אבוקסיס על הרחקתו: "רק משכתי את המכנסיים"

המשחק בין מכבי נתניה לבין הפועל תל אביב הבטיח וקיים. לראשונה מזה חודשיים "הקופסא" התמלאה ב-3,500 אוהדים, כאשר הביתיים חזרו ליציעים בעקבות עסקת מכירת הקבוצה. הבעלים המיועד, דניאל יאמר, הגיע למשחק כשעה לפני תחילתו עם 25 מבני משפחתו שהגיעו לארץ לכבוד חג הפסח. העניין יצר בעיה לוגיסטית, כאשר חלק ממשפחתו הועברה ליציע הכבוד שמאחורי השער וחלק הועברו ליציעים שמעל ספסלי הקבוצות.

העסקה עצמה נראית קרובה מתמיד לסיום, וככל הנראה כבר במהלך השבוע הנושא ייסגר. אחד הסממנים הבולטים לכך התרחשו לפני עלייתם של שחקני הקבוצה לחימום, כאשר אשר אלון נכנס יחד עם דניאל יאמר לחדר ההלבשה של שחקני מכבי נתניה ואמר להם "אני כבר לא הבוס", ואילו יאמר הצהיר "אני הבוס החדש". לאחר מכן לחץ יאמר את ידיהם של השחקנים ואיחל להם הצלחה במשחק.

למשחק הגיעו מאמנה החדש של הפועל תל אביב, יצחק שום, ומאמן בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, שאף פגש החליף מספר מילים עם כמה שחקנים שאולי ירצה לראות אצלו בקבוצה בעונה הבאה, כמו שמעון גרשון וטל בנין.

המשחק עצמו היה סוער מאוד, כאשר אוהדי נתניה כעסו בעיקר על השיפוט של אסף קינן בטענה כי היה חד צדדי לטובת הפועל תל אביב. בסיום זרקו האוהדים בצהוב את מקלות המתכת שהחזיקו את הדגלים, עובדה העלולה לגרום לכך שהקבוצה תעמוד לדין. בסיום המשחק פגש אחד מיועציו של יאמר, הנרי מייגרטן, המשמש גם כסוכן שחקנים, את מנג'ר בית"ר ירושלים והעביר לו את כרטיס הביקור שלו באומרו "אולי תזדקק לזה". בסיום התפתחה תגרה בין אוהדי שתי הקבוצות, והמשטרה שהגיע למקום התחילה בין הצדדים.

מלבד אוקוצ'ה שהורחק במהלך המחצית הראשונה, תחסר מכבי נתניה בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים גם את הקפטן, אבי פרץ, שהורחק בסיום המשחק על ידי קינן בגין העלבת שופט. קינן לא קיבל את אישור איגוד השופטים להגיב להתרחשויות במשחק.

"עד ההרחקה היינו שווים שלושה שערים"

מאמן הפועל תל אביב, דרור קשטן: "מבחינה מקצועית הפועל תל אביב הציגה היום יכולת חלשה. אחרי הגאות בא השפל וזה מה שקרה היום. יש לנו תמיד בעיה במגרש הזה והיום לא היה שונה. מכבי נתניה שיחקה עם אמוציות כי זו הפועל תל אביב וגם כי קבוצות התחתית ניצחו והתקרבו אליה, והגיע למספר מצבים טובים בהתחלת המשחק. היו לנו בעיות במרכז ההגנה ונתניה שיחקה בדיוק על הנקודה הזו".

כנשאל אודות הכרטיס האדום שספג אבוקסיס, על תנועה מגונה שעשה לטענת עוזר השופט לכיוון הקהל הנתנייתי, השיב קשטן: "אני לא אוהב להגיב לדברים משמיעה. כאשר אראה את המקרה בטלויזיה אגיב בהתאם".

יוסי אבוקסיס הגיב אחרי הרחקתו: "אני לא יודע מה הקוון חשב שעשיתי, אבל לא עשיתי את התנועה מגונה שאתם מדברים עליה. רק משכתי את המכנסיים כלפי מעלה מתוך כעס על כך שנשרקה נגדי עבירה והקוון שהוא בחור צעיר וגם היה כל המשחק תחת השפעת הקהל של מכבי נתניה החליט מה שהחליט ואני יכול לשלם על הדבר הזה ביוקר. מצידי אפעל בכל דרך אפשרית כדי לזכות את עצמי מהעניין". כשקיבל אבוקסיס עצה להרים בפעם הבאה את חולצתו, השיב השחקן: ""זה רעיון טוב, אעשה זאת, רק שלא יחשבו שסובבתי את הפטמות".

לגבי המשחק אמר אבוקסיס: "נכנסו בצורה קטסטרופלית למשחק ונתניה יכלו להוביל עלינו 2:0 ואפילו 3:0. לאחר ההרחקה השתפרנו למעשה שלטנו במשחק במחצית השניה".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "אני מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה. עד ההרחקה היינו שווים שלושה שערים. ההרחקה שינתה את תכנית המשחק שלי, כי עליתי לשחק התקפי עם שני חלוצים ולמרות זאת התמודדנו יפה עם המשחק של הפועל שמלבד הגבהות לא סיכנה ממשית השער שלנו, כמובן מלבד השער שספגנו".

בנוגע לטענות על השיפוט, אמר עטר: "אחרי מה שאמרתי בשבוע שעבר על השיפוט, היום הוא היה הרבה יותר טוב, ואם האדום לאוקוצ'ה אכן מוצדק על פי הטלויזיה אין לי שום טענות כלפי השופט". כהתבקש להתייחס להחלפת הבעלים בקבוצה השיב עטר: "אני מברך את דניאל יאמר שישדרג את הקבוצה, בעיקר מבחינה כלכלית מה שיאפשר לנו להשתפר כקבוצה".

בלם נתניה, גולן חרמון: "אנחנו מרוצים מהנקודה לאור ההתפתחויות במשחק, אבל גם מרגשים תחושת פספוס, כי יכולנו להבקיע שניים, שלושה שערים בתחילת המשחק, ולאחר ההרחקה המשכנו לעמוד טוב מול קבוצה כמו הפועל תל אביב שלמעשה לא הגיע כמעט להזדמנויות". כשנשאל לגבי פירסומים על כך שבבית"ר ירושלים מעונינים להחזירו לקראת העונה הבאה, השיב חרמון: "שמעתי שמועות לגבי כך, אבל איך שאני רואה עכשיו את המצב אני אשאר בנתניה גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully