וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחונות מול בית"ר ובני יהודה יקרבו אותנו למקום 4"

ניר איסקוב

15.4.2006 / 16:12

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, ממשיך לשמור על אופטימיות, למרות התוצאות הלא מחמיאות. תמיר כהן ודיין פצועים, סטרול נופה מהסגל

מכבי ת"א תופיע למשחק הבית מחר (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) מול בית"ר ירושלים, ללא תמיר כהן ורועי דיין, המתאוששים מפציעות, וללא אבי סטרול, שנופה מהסגל.

אבי נמני, ששיחק 20 דקות בדרבי מול הפועל ת"א, עשוי לפתוח בהרכב, אם כי יכול להיות שאופיר חיים יועדף על פניו, לנוכח העובדה שהקפטן שב לאימונים מלאים רק לפני שבוע וחצי, אחרי היעדרות של חודש וחצי.

אייל ברקוביץ' ימשיך בהרכב, ואילו ג'ובאני רוסו צפוי לרדת לספסל. סאלם אבו סיאם אמור לחזור לעמדת המגן השמאלי במקום יקיר שינה, ואבי יחיאל, שחוזר מהרחקה, יחליף כנראה את כריסטיאן גונזאלס בעמדת הבלם לצדו של אלווין בג'ירי.

המאמן טון קאנן, התייחס למשחק באתר הרשמי של מכבי ת"א: "עבדתי בבית"ר, ולכן לא אוכל להכחיש שזה משחק מיוחד עבורי. הייתה לי שם תקופה טובה. בשבוע האחרון דיברו איתי הרבה אוהדים, הם אומרים שהם מאמינים בשיטה, ואני מקווה שהם יתנו לנו תמיכה גדולה למרות ההפסד בדרבי. האוהדים מבינים שאנחנו זקוקים להם, תמיכה גדולה תגרום למוטיבציה גדולה גם לשחקנים וגם אצלי".

מסתבר שקאנן רחוק מלהרים ידיים לגבי העונה הנוכחית: "זה משחק מיוחד, בגלל שאנחנו עדיין נלחמים על המקום הרביעי. כל המשחקים עד לסיום העונה יהיו מותחים. ניצחונות מול בית"ר ובני יהודה יעמידו אותנו בעמדה נוחה למקום הרביעי. נבוא וננסה לנצח עם כל הכוח, הרצון, והמוטיבציה כולל כל הצוות. אני רוצה סביבי אנשים מקצוענים שיחשבו חיובי".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אלווין בג'ירי, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, משה מישאלוף, ליאור ז'אן, ארז מסיקה, אבי נמני (אופיר חיים), אייל ברקוביץ', גיאורגי דמיטרדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully