וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניקס חוששים שלארי בראון לא יחזור לאמן העונה

15.4.2006 / 15:45

המאמן של הניקס, שאושפז בקליבלנד בחמישי בגלל כאבים בבטנו, לא אימן בהפסד מול הבאקס. מארבורי תקף אותו ואיחל לו בריאות

לארי בראון לא אימן את הניקס במשחק ההפסד שלהם ביום שישי בערב, 97:80 מול מילווקי, בגלל כאבי הבטן שהוא סובל מהם, וכרגע כלל לא ברור אם הוא יחזור לאמן את הקבוצה העונה.

בראון אושפז ביום חמישי בבית חולים בקליבלנד, לפני ההפסד של הניקס לקאבס. הניקס פרסמו הודעה שבה נמסר כי המאמן בן ה-65 יגיע יום אחרי לניו יורק, אבל עוזרו הרב וויליאמס יהיה זה שינהל את המשחק. "בכל אופן", נמסר בהודעה, "הוא יחזור לספסל ברגע שהוא יהיה מוכן".

"הכי חשוב זה הבריאות שלו", אומר הגארד ג'מאל קרופורד, "אם הוא יוכל לחזור, אני בטוח שהוא יעשה את זה, אבל אנחנו צריכים אותו בריא".

בתחילת העונה אושפז קואץ' בראון בממפיס בגלל כאבים בחזה, אבל הספיק כבר בערב לחזור למשחק. זה היה המשחק הראשון שבראון החמיץ העונה.

לפני החדשות הללו סטפון מארברי פתח מחדש את החזית המדוברת עם המאמן, ואמר כי בעונה הבאה הוא מתכוון לחזור לסגנון המשחק שלו. "כמו שאמרתי בתחילת העונה, אני מוכן ויכול לעשות את כל מה שהוא מבקש ממני", טען. "עשיתי את זה השנה, וזה לא עבד. אז בעתיד אשחק כמו שאני יודע לשחק. לא איכפת לי מה הוא רוצה לשמוע, אני אומר את מה שאני מתכוון לעשות". מאוחר יותר הוא נשמע מפויס יותר: "אני מקווה שהוא יחזור מהר, אנחנו צריכים אותו".

לניקס נותרו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה: ביום ראשון היא תשחק מול קבוצתו הקודמת של בראון, דטרויט, ולאחר מכן היא תשחק מול שארלוט וניו ג'רזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully