וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי יכולה להתחיל לחגוג

15.4.2006 / 18:54

חבורת מוריניו ניצחה 0:2 בבולטון, ופתחה פער של 9 נקודות בפסגת הפרמיירליג, 4 מחזורים לסיום. 0:1 לווסטהאם על מנצ'סטר סיטי

המחזור ה-34 נפתח אמש (שישי) בדרמטיות, כשמנצ'סטר יונייטד סיימה בתיקו 0:0 את משחקה הביתי עם סנדרלנד. יונייטד, שהגיעה למשחק עם תשעה ניצחונות רצופים בפרמיירליג, קיוותה לצמצם את הפער מצ'לסי לארבע נקודות ולהלחיץ אותה לקראת משחקם של הכחולים מול בולטון, אבל דווקא מול סנדרלנד, האחרונה בטבלה, שהשיגה רק 12 נקודות ב-33 מחזורים, לא הצליחו השדים האדומים לכבוש. עם הידיעה שהם עשויים להגדיל את הפער מיונייטד ל-9 נקודות, הגיעו שחקניו של מוריניו לאיצטדיון הריבוק למשחק מול בולטון.

בולטון ניסתה לפתוח חזק, וריקרדו ואז-טה אף בעט לקורה בדקה ה-22, אבל מפה הכחולים השתלטו על המגרש. בדקה ה-44 פרנק למפארד הרים כדור חופשי לרחבה, ודידייה דרוגבה היה במקום הנכון כדי לקבוע 0:1 לצ'לסי. במצב הזה הוונדררס איבדו לגמרי את האמונה, ובהתקפה מתפרצת צ'לסי עקצה שוב. הרנן קרספו פרץ משמאל, העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, ולמפארד היה במקום כדי לעהשתלט על הכדור ולנעוץ אותו ברשת של יסקלאיינן. זהו שערו ה-15 של למפארד העונה. הניצחון פתח פער של תשע נקודות הפרש בין צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, כשנותרו רק 12 בקופה. בנוסף, לצ'לסי יתרון של עשרה שערים בהפרש השערים.

בן חיים הורחק עקב ספיגת שני צהובים בחמש הדקות האחרונות של המשחק, על שתי עבירות קשות על רובן ועל אסיין.

טוטנהאם מתקרבת לליגת האלופות, חימום טוב לארסנל

כשהליגה מתקרבת לסיומה, כמעט כל משחק מכריע לגבי היורדות ולגבי המעפילות לגביעים האירופיים בעונה הבאה.

ארסנל-ווסט ברומיץ' 1:3

אם ארסנל תזכה בליגת האלופות, היא תגיע למוקדמות המפעל בעונה הבאה. אם לא, היא תהיה חייבת לעשות זאת דרך הליגה, וכדי להתקרב למקום הרביעי הייתה צריכה לעבור את ווסט ברומיץ', שמתנדנדת קשות בפרמיירליג. לפני המפגש עם ויאריאל, אלכסנדר חלב העלה את התותחנים ל-0:1 בדקה ה-42, נייג'ל קוואשי הישווה בדקה ה-72, אבל כעבור ארבע דקות בלבד הבקיע רובר פירס שוב, ודניס ברגקאמפ הותיק חתם דקה לסיום.

אברטון-טוטנהאם 1:0

הספרס לא התרשמו מהמאמצים של היריבה הגדולה מלונדון, ופנדל של רובי קין בדקה ה-33 נשמר עד לסיום. טוטנהאם מבוססת היטב במקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות, אברטון מדשדשת עמוק בין עונה של כלום לשום דבר.

ניוקאסל-וויגאן 1:3

המאגפייז, קבוצה של רצפים, קצרו את הניצחון השלישי ברציפות שלהם, כשאלן שירר מבקיע צמד, אחד בפנדל (28) והשני, בדקה ה-66, שביסס את הניצחון. ג'ימי בולארד העלה את האורחים, הפתעת העונה, ליתרון בדקה ה-5, הצמד של שירר, יחד עם שער של טייטוס בראמבל בדקה ה-36, הפכו את התוצאה.

פורטסמות-מידלסברו 0:1

הפרויקט של סאשה גאידמק, שכבר היה בדרכו הסלולה לליגה השנייה, קצר ניצחון חשוב במאבקי התחתית כדי לטפס מעל לקו האדום ולנשום קצת אוויר נקי. גארי אוניל כבש שער יקר בדקה ה-54, שהעלה את פומפי אל מעל לקו האדום, כשהיא מנצלת את העובדה שבירמינגהאם תשחק רק מחר.

ווסטהאם-מנצ'סטר סיטי 0:1

יוסי בניון עלה בהרכב, יניב קטן ראה את המשחק מהספסל, והפטישים הסתפקו בשער של שון ניוטון בדקה ה-15, כדי לטפס עד למקום השביעי בטבלה.

פולהאם-צ'רלטון 1:2

לואיס בואה מורטה הבקיע את הצמד בדקות 15 ו-30, ג'ייסון יול כבש שער שיוויון זמני בדקה ה-26, ופולהאם קרובה מאוד להבטיח עוד עונה בפרמיירשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully