וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: הפועל חיפה זכתה באליפות

ניר איסקוב

15.4.2006 / 14:29

ניצחה 3:4 את הפועל ת"א, והבטיחה זכייה היסטורית בתואר, 2 מחזורים לסיום. המאמן שלומי דורה: "כל החיים היינו בצל של מכבי"

קבוצת הנוער של הפועל חיפה השלימה היום (שבת) זכייה באליפות היסטורית, 2 מחזורים לסיום הליגה הלאומית, בעקבות ניצחון ביתי 3:4 מול הפועל ת"א בקרית חיים. היא מובילה ב-9 נקודות על פני סגניתה, מכבי חיפה.

1,000 אוהדים, שבעי מרורים מהקבוצה הבוגרת, חזו במשחק וחגגו עם השחקנים לאחר סיומו. מזכיר מחלקת הנוער, אורן שפרלינג, הפתיע את השחקנים, כשהציג בפניהם חולצות עם הכיתוב: "הפועל חיפה אלופת המדינה לנוער 2005/6".

את הקפת האליפות יבצעו השחקנים לפני פתיחת משחקה של הקבוצה הבוגרת מול הכח עמידר ר"ג. אגב, הנהלת הפועל ת"א העניקה לאנשי האלופה הנכנסת בקבוק שמפניה כמחווה של רצון טוב.

את הפועל חיפה מדריך זו עונה שנייה שלומי דורה, בן 33, אחיינו של רוני דורה ובן דודו של טל בנין. "הצהרנו בתחילת השנה שאנחנו רוצים ללכת על מקומות 1-3, ולשמחתי זה הפך להיות המקסימום והגענו למקום הראשון", סיפר דורה לוואלה! ספורט.

"להפועל חיפה יש עתיד. יש לנו חבר'ה שטובים גם כדורגל וגם בחורים טובים. אם ידעו לטפח אותם נכון ולשלב אותם בצורה נכונה, ולא לזרוק אותם מיד למים הקרים, נרוויח בסיס טוב לכמה שנים טובות. ההרגשה היא נפלאה. מי שלא גר בחיפה, לא מבין מה זה אומר שהפועל חיפה לוקחת אליפות. אנחנו כל החיים נמצאים בצל של מכבי חיפה".

קריירת האימון של דורה מזכירה את ההתחלה של זו של ניצן שירזי. הוא החל את דרכו כמאמן בבית הספר לכדורגל של המועדון, ומאז התקדם עד אשר קיבל את שרביט אימון קבוצת הנוער.

"אני רוצה ללכת בדרך של שירזי, גיא לוזון ופרדי דוד, שהתחילו בנוער, קיבלו את הבמה וקוצרים את הפירות", אמר דורה. "אני מאוד מקווה להיות שייך בעונה הבאה לצוות המקצועי של קבוצת בוגרים, כשהפועל חיפה נמצאת בעדיפות ראשונה".

שחקניה הבולטים של הקבוצה הם החלוץ רן יצחק, שכבש רביעייה במשחק היום, הקשר שגיב כהן, שחקן נבחרת נוער א', ושלושת שחקני נבחרת נוער ב', הבלם עודד אלקיים, הבלם/קשר אושרי רואש והקשר רן אבוקרט, בנו של שחקן העבר של מכבי חיפה, אברהם אבוקרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully